superjan87 Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Hei. Har nå prøvd å koble nettbrett(samsung pad s) til mitt samsung 8005 tv via ett hdmi mhl adapter, men får ikke bildet fra nettbrettet opp på tv skjermen! Har gjort alt riktig med å sette hdmi ledningen inn i adapteret og i tv, inn med micro usb fra lader og micro usb fra adapteret og inn i nettbrettet, samt at jeg har på riktig source på tv! Noen som har noen innspill på hva jeg eventuelt gjør feil eller om det er noen innstillinger eller noe på tv eller på bettbrettet som må til? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 (endret) Jeg har note tablet 10.1 Jeg må kople til laderen min adapter for å få bilde på min TV ved direkte hdmi tilkopling. Du koplet til laderen ? Jeg har originalt adapter som ser slik ut. Funker bare med laderen tilkoplet. http://blog.clove.co.uk/2014/02/05/mhl-adapter-samsung-galaxy-need/ Bra med info her.. Sier det pling plong lyd Endret 15. desember 2014 av syar2003 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Om MHL-adapteret ditt er fra belkin fungerer disse særdeles dårlig med Samsung sine nettbrett i følge Samsung selv. Ville prøvd et annet adapter. Samtidig, hvorfor ikke bare kjøpe en Chromecast og gjøre dette trådløst? Tipper du ikke skal annet enn å overføre netflix, spotify, youtube osv? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 (endret) Samsung brett + Samsung TV. Chromecast blir unødvendig da. Bruk allshare/WiFi direct eller Samsung Link Sende Netflix til Tv fra Galaxy Endret 15. desember 2014 av syar2003 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Bra det finnes enda flere løsninger, poenget mitt var vel bare at MHL er ubrukelig når man har langt bedre trådløse alternativer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå