Niklasp Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Spotify lager nå tilpassede spillelister, hver eneste dag.Finn sangene vennene dine lytter mest til Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Får det opp på Facebook hele tiden. Faen så irriterene, det bryr meg innerst inni r*va hva de hører på. Sorry for at jeg høres ut som en hest k*k, er litt trøtt og gretten etter 12 timer med ved stabling 1 Lenke til kommentar
Tarzan93 Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Får det opp på Facebook hele tiden. Faen så irriterene, det bryr meg innerst inni r*va hva de hører på. Sorry for at jeg høres ut som en hest k*k, er litt trøtt og gretten etter 12 timer med ved stabling Aner ikke hvordan du klarte det, men du fikk min dag til å bli bedre. Takk for det Lenke til kommentar
La Menthe Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Får det opp på Facebook hele tiden. Faen så irriterene, det bryr meg innerst inni r*va hva de hører på. Sorry for at jeg høres ut som en hest k*k, er litt trøtt og gretten etter 12 timer med ved stabling Hvor mye ved var det dere fikk inn i år da? Vi pleier som regel ikke å få mer enn 2 vedsekker til vinteren her borte. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Får det opp på Facebook hele tiden. Faen så irriterene, det bryr meg innerst inni r*va hva de hører på. Sorry for at jeg høres ut som en hest k*k, er litt trøtt og gretten etter 12 timer med ved stabling Hvor mye ved var det dere fikk inn i år da? Vi pleier som regel ikke å få mer enn 2 vedsekker til vinteren her borte. Dette er vel så OT som man kan få det, men måtte steppe inn å hjelpe en kompis med ved produksjon, da han plutselig fikk inn flere bestillinger enn han klarte å produsere selv. Det ble noen 60 liters sekker for å si det sånn, men fikk nå greit betalt av han Vi hørte nå på musikk når vi holdt på, men vi delte det ikke med vennene våres Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Finn sangene vennene dine lytter mest til Hvorfor skal man det? Fordi man ikke eier egen smak? Hvorfor ikke bare kalle funksjonen for "følg saueflokken"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg