Øyvind.L Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Havnemotiv fra Bergen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Godt motiv, men hadde du gått et par steg til venstre hadde du unngått huset som "ödelegger" baugen. Blir heller ikke helt fortrolig med kaien og pullerten i forkant. Hadde du hatt et lavere utgangspunkt kunne den skapt dybde, som nu er den mer et forstyrrende element. (Litt mye negativt her - tilgi meg.....) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Store båter er alltid kjekt å se! Ser ofte slike ved havn i Kr.sund, også! Liker samtidig at du har fått med såvidt mye av miljøet... Kaikanten i forgrunnen gjør bildet mer "helt"... Lenke til kommentar
Øyvind.L Skrevet 11. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2014 Godt motiv, men hadde du gått et par steg til venstre hadde du unngått huset som "ödelegger" baugen. Blir heller ikke helt fortrolig med kaien og pullerten i forkant. Hadde du hatt et lavere utgangspunkt kunne den skapt dybde, som nu er den mer et forstyrrende element. (Litt mye negativt her - tilgi meg.....) Kritikk på en bildekritikkside gir ikke annledning til å be om unskyldning,tvertimot... etter mitt syn. Vel,ser det du mener med baugen,men ikke like sikker på ståsted var så dårlig valgt? Husk det er båter på alle kanter her og denne plasseringen rakk akurat å unngå en stor båt . Nå bruker jeg ofte HDR teknikk med i bildene for mere dynamikk og bedre skarphet på avstander. Det jeg kunne ha gjordt var å redusere (defusere) huset(Bontlabor) en del, hvilket ville hjelpe på i den retningen du mener. Kaien i forkant er jeg derimot uenig i,mener den laget liv i bildet og synes den også var perspektivvirkende. Ellers er bildet rettet mye opp og jobbet litt, liker ikke å levere halvfabrikata Takker for kommentar og kritikk, Rolf Magne! Lenke til kommentar
Øyvind.L Skrevet 11. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2014 Store båter er alltid kjekt å se! Ser ofte slike ved havn i Kr.sund, også! Liker samtidig at du har fått med såvidt mye av miljøet... Kaikanten i forgrunnen gjør bildet mer "helt"... Takker for kommentar , smort1 . Kjører på det samme ,med nærhet og hovedmotiv som neppe er å ta feil av. Tror alikevell det er mulig å finne noe å asossiere over. Bor på ..landet.. og det er ikke ofte jeg er i byen. Men når jeg er der så blir det litt båter. Er forresten født bak i den bakgrunnen Rolf Magne ville ha vekk Mener det var et samspill mellom båt og kai her og ser du også synes kaikanten virker i bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg