jorn_:-D Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 jeg lurer på hvem som er best av v200 og st55. jeg kan få de til samme pris. hvem ville dere kjøpt? Lenke til kommentar
whaley Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Denne burde vel vært under "telefoner", og ikke "operatører og tjenester" ... ? Men for å svare på spørsmålet ditt, jeg har samsung v200 og synes den er rimelig knall : har ikke gjort meg opp noen formening om ST55.. Lenke til kommentar
Olaff Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Samsung er mye dårligere. ST55 er helt knall. Det eneste bra med V200 er den fete skjermen og lyden, men ellers mangler den veldig mye finesser som ST55 har. Hadde den for noen uker siden, men nå har jeg Nokia 6600. Den er bra den.... Lenke til kommentar
sfenne Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Tråd flyttet, Forum -> Mobil og PDA -> Mobiltelefoner. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Flyttet. ? men tilbake til topic... st55 er grei men har kort standby og mangler Blåtann og Java... v200 er også grei (kanskje greiere) men mangler blåtann og har litt bedre standby og leveres med 2 battterier som ny(1 slim og 1 "standard") skulle selv ha valgt Samsung.... begge har meget gode skjermer, samsung har "bedre" ringetoner imens siemens har litt bedre kamera.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå