yosraz Skrevet 11. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2014 Hei, Jeg har nettopp anskaffet meg denne hodetelefonen og har et spørsmål: bør den kobles direkte til lydkortet på pcen eller kan de kobles på uttaket på høyttalerne? (har to små høyttalere og en subwoofer). Hvilken løsning gir best effekt? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 11. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2014 Siberia V2 kommer vel med sitt eget eksterne lydkort? Så du skal fint kunne plugge det i uttaket på høyttalerne. Dog plugger jeg de i HK selv. Den svarte brikken til venstre er lydkortet. Lenke til kommentar
yosraz Skrevet 11. desember 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. desember 2014 Siberia V2 kommer vel med sitt eget eksterne lydkort? Så du skal fint kunne plugge det i uttaket på høyttalerne. Dog plugger jeg de i HK selv. Den svarte brikken til venstre er lydkortet. Jeg kjøpte følgende: https://www.komplett.no/steelseries-siberia-v2-red/825554#!tab:info Det fulgte ikke med noe eksternt lydkort. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 11. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2014 Rart. Prøv begge, hvis du ikke merker en forskjell plugger du der det er mest praktisk for deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå