indahla Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 (endret) Jeg er kommet til Tier 4 på Forza men det står "0 pts to next tier" på https://rewards.forzamotorsport.net/en-US Er Tier 4 max? Endret 11. desember 2014 av indahla Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 (endret) Mener det var 5 tiers sist jeg var på, men mulig dette er endret siden jeg spilte. Eventuelt kan det hende det bestemmes av hvor mange som er med i klubben. Alt blir tilbakestilt hver uke, nærmere bestemt natt til mandag. Tok dette bildet utpå natten en gang rett etter det var tilbakestilt, siden jeg var på toppen. Haha /Redigert: Har nok noe med hvor mange som er med i klubben. Logget inn på linken din og det er fremdeles 5 tiers i bilklubben jeg er med i. Endret 11. desember 2014 av iGlenn Lenke til kommentar
indahla Skrevet 12. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2014 Hm.. Kanskje jeg må bytte klubb.. Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 (endret) Den rewards-delen der har vel ingenting med klubben i FH2 å gjøre? Den samler vel totalt poeng fra alle forza-spill du har spillt opp igjennom. Må ikke blandes med klubb-tier inne i spillet, som uansett tilbakestilles ukentlig. Les mer om Forza Rewards her: Nivåer finner du i post nummer 2 i den tråden. http://forums.forzamotorsport.net/turn10_postst262_Forza-Rewards-FAQ.aspx Endret 16. desember 2014 av RunRookieRun Lenke til kommentar
indahla Skrevet 16. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2014 Se der ja =) Jeg har en Forza score på 2860 så da mangler jeg 1640 til tier 5. Merkelig at det står "0 pts to next tier". Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Står 0 points to next tier for meg også. Siden har en tendens til å være litt glitchy, så ikke bry deg altfor mye om det. Bare fortsette å spille, så plutselig er man der. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 16. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2014 Ser ut som jeg må spille litt FM5 også. Max 3000 poeng på FH2.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå