Øystein.F. Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Ny sjanse for dei som ikkje har PlayStation 3 eller Vita.Final Fantasy X/X-2 kjem til PlayStation 4 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Jaja, hvorfor ikke. Mon tro om det var et behov for det. 1 Lenke til kommentar
bjaross Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Overvurdert spel! 1 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Kjøpes igjen på flekken! Lenke til kommentar
Espen Jansen Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Greit at jeg ventet med å kjøpe nyversjonene da. Ble aldri ferdig med X da jeg spilte PS2-utgaven, men husker jeg likte det, spesielt nivåsystemet - den gridgreia. ^^ Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Overvurdert spel! Enig. Dette er vel et av FF-spillene jeg liker minst grunnet den gørr kjedelige personligheten til Tidus. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 FFX gjør veldig mye bra. Jeg liker at de gikk tilbake til et turbasert og mer taktisk kampsystem der det faktisk er viktig å bruke forskjellige typer angrep. Jeg synes settingen er forfriskende original og jeg skulle gjerne sett flere spill med en sørøst-asiatisk fantasy-verden. Musikken er også noe av de beste Uematsu har laget, og historien er sterk. Tidus er håret i suppa, som ellers er veldig god. Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Håper de gjør det samme med Kingdom Hearts 1 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Kampsystemet i FF 10 var noe de skulle fortsatt med. Men beste spillet må være FF 9. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Det spørs om ikke turbasert kamp i Final Fantasy-hovedserien hører historien til. Serien er blitt så populær og så dyr å produsere at man er nødt til å appellere til et bredt publikum, og det er mange som ikke vil kjøpe spill med turbasert kamp. Når det er sagt ser kampsystemet i FF15 ut til å bli intenst. Lenke til kommentar
Arakini Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Jess, bra jeg ikke kjøpte til PS3 da. Skal aldri høre på community-kontakter som sier at ting ikke kommer til å skje igjen. Dette skulle liksom aldri kommer til PS4. Lenke til kommentar
Arakini Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Det spørs om ikke turbasert kamp i Final Fantasy-hovedserien hører historien til. Serien er blitt så populær og så dyr å produsere at man er nødt til å appellere til et bredt publikum, og det er mange som ikke vil kjøpe spill med turbasert kamp. Når det er sagt ser kampsystemet i FF15 ut til å bli intenst. Jeg elsker turbasert, 12 og 13 føles ikke som 'ekte' FF-spill. Hadde spilt dritten ut av et nytt FF med turbasert kamp. Skal nok teste FF15 fordetom da, det sleek ut. 1 Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Da blir det vel "triple dipp" på meg. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Kampsystemet i FF 10 var noe de skulle fortsatt med. Men beste spillet må være FF 9. Helt enig. Få spill jeg har likt like godt som FF9, skulle gjerne ha sett en oppusset versjon av det. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 FFX er overvurdert som et FF-spill og nødvendigheten av en remake er lav, derimot en remake av FF VII som folk har spurt om i snart 20 år, DET er på tide. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 Jeg vet ikke om dagens S-E er i stand til å lage en god remake av FF7 i utgangspunktet. Hvis de hadde visst hva som gjorde FF7 bra tror jeg de nyeste spillene deres ville sett helt annerledes ut. Lenke til kommentar
bjaross Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Det siste verkeleg gode FF-spelet var IX. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå