Kontrazt Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Hei.Jeg ønsker å søke skole i USA. For å gjøre dette trenger jeg karaktersnitt 4 fra VGS. Det er noen år siden jeg gikk ut av VGS, og var ganske umoden og uinteressert når jeg gikk på skolen, så jeg er rimelig sikker på at fler av karakterene jeg fikk når jeg gikk der er mulig å forbedre. Spørsmålet mitt er;Om jeg har fått karakter 2 i standpunktkarakter i Naturfag, og tar opp dette som privatist (tar en eksamen i naturfag) å får karakter 5 på eksamen. Teller da både karakteren 2 jeg har i standpunkt og eksamenskarakteren på snittkarakteren min, eller overskrider eksamenskarakteren standpunktkarakteren på vitnemålet mitt? Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 (endret) Karakterer fra privatisteksamener erstatter standpunktskarakterer og karakterer fra tidligere eksamener. I eksempelet ditt vil bare femmeren stå igjen på vitnemålet ditt. Endret 11. desember 2014 av Star Fox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå