201292 Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Hei! Har en golf 4, 98-mod. Tidligere når jeg har stoppet bilen har en vifte i motoren ikke ville slå seg av, da har jeg måttet gi den en "kakk" for at den skal slutte å gå. Hver gang klimaanlegget er på kommer det ulyd fra under panseret. Trodde først motoren var dårlig, men viste seg at lyden forsvant når klimaanlegget ble slått av. Nå for tiden har jeg store problemer med dugg, kan virke som om klimaanlegget blåser fuktig luft inn i bilen. Noen som har peiling? Må alt byttes ut eller kan det være deler eller filter som er dårlig? Selv har jeg null peiling.. Lenke til kommentar
Mastern Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Er det lenge siden du byttet pollenfilter? Nytt filter vil kanskje hjelpe på fukten hvertfall Lenke til kommentar
201292 Skrevet 11. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2014 Har bare hatt bilen noen få måneder, så det har ikke blitt gjort i mitt eige, så får prøve det:) takk:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå