Gjest member-7189 Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Har blitt innvilget reklamasjon/(heving av kjøpet) på Bose hodesett fra nettbutikk. Butikken sier de ikke refunderer original porto på ordren. Bare for hodesettet. Ut i fra det jeg ser hos forbruker rådet så skulle alle utgifter refunderes. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Dersom kjøpet heves så skal du ha tilbakebetalt alle utgifter du har hatt, og kan dokumentere, med produktet og manglene. Dvs inkludert frakten når du kjøpte produktet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå