Gå til innhold

Stjålet Powerbook

Anbefalte innlegg

Dersom noen får tilbud om å kjøpe en billig 17" 1Ghz Powerbook med engelsk tastatur: Maskinen har tilhørt undertegnede. Hadde ikke rukket å ta backup av harddisken før den ble stjelt og jeg skulle gjerne hatt det... Forsikringen dekker maskinen men ikke de 500 bildene jeg hadde liggende på hardisken.

Litt tett å si det men alt jeg ønsker er backup av disken, utover det: gratulerer med et godt kjøp.....

[email protected]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

***Advarsel***

Det er helt greit å bruke dette forumet til å si ifra at noen har stjålet datamsakina di, men jeg reagerer kraftig på en del av det andre som kommer med i posten.

1. Det finnes mange der ute med 17" powerbook og hvem som helst kan selge sin, det er langt ifra sikkert din, dette er ikke så farlig og kan regnes kun som en språkfeil problemet er når du ber noen ta backup av det du har hatt på den og sende til deg.

Nå vil jeg tro at de som selger maskinen formaterer den før den selges, men likevel ved en misforståelse kan du få backup av noen helt annens harddisk. IKKE BRA!

For det andre trekker du inn ting som at det er ikke så farlig at du får maskina tilbake, fordi forsikringa dekker den. Dette blir nærmest å oppfordre til forsikringssvindel noe vi _ABSOLUTT_ ikke skal ha noe av på vårt forum.

Se på dette som en advarsel. Tråden er nå låst.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...