CasterAnd Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 "De viktigste" OG SÅ HAR DERE IKKE MED MOTO 360? Seriøst? Norges dårligste IT-side? 1 Lenke til kommentar
tore_uio Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 Mulig jeg har vært veldig heldig med batteriet, men min Pebble holder i to uker. Kunne ikke falle meg inn å bytte til noe annet nå, men jeg venter spent på hva neste Pebble blir. Sorry Samsung, Sony, Apple osv., men ingenting av det dere har lansert (innenfor smartklokker) frister. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 Norges dårligste IT-side? Den prisen går årlig til itavisen, from now until the end of time. Lenke til kommentar
karl1234567 Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Hvorfor har dere ikke tatt med moto 360? 1 Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Hvorfor har dere ikke tatt med moto 360? Som sagt, tviler på at Tek-gutta har klart å få tak i en. Det har derimot to stk her Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Mulig jeg har vært veldig heldig med batteriet, men min Pebble holder i to uker. Kunne ikke falle meg inn å bytte til noe annet nå, men jeg venter spent på hva neste Pebble blir. Sorry Samsung, Sony, Apple osv., men ingenting av det dere har lansert (innenfor smartklokker) frister. Har du gjort noen tweaks på din klokke? Selv har jeg en Pebble Steel og den holder vel 4-5 dager med aktiv bruk Lenke til kommentar
sirbull Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Pebble Steel gir meg absolutt alt jeg trenger i hverdagen. Kan da ikke fatte at den er så "ut"? Mitt daglige bruksmønster med Pebble Steel er følgende: 1. Vibrasjon på armen, få med meg at noen ringer selv om jeg sitter på et stillerom og mobilen ligger på skrivebordet. 2. Mulighet til å se hvem som ringer ved bare å gløtte ned på armen. Praktisk og diskre i møter. 3. Skru av og på musikk på spotify med klokka. Kjekt når noen skal prate når man går rundt. 4. Notifications som møter og sms rett på armen. Diskré og elegant. 5. Lader også kun hver 4. dag. 6. Klokke og dato! Rett på armen. 7. Passiv e-blekk skjerm med bra batteririd. Enkel og bra nytteverdi i den jobben jeg har. Anbefales for de som vil ha noe enkelt som bare virker. Masse ekstrafunksjoner jeg ikke bruker. Om du inngår sekundviser på watchface'n sin, varer den nærmere 7 dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå