HSP Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 New York 2014 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Fargerikt til deg og være:-) Gatefoto er det heller ikke....takfoto? Flott miljøbilde fra NY. Her ser en vel medaljens bakside, side dette ikke er det folk flest ser eller blir vist frem. Tøfffft:-) Lenke til kommentar
HSP Skrevet 11. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2014 Fargerikt til deg og være:-) Gatefoto er det heller ikke....takfoto? Flott miljøbilde fra NY. Her ser en vel medaljens bakside, side dette ikke er det folk flest ser eller blir vist frem. Tøfffft:-) Jo, prøver å bli litt flinkere til å bruke farger, selv om jeg foretrekker sort-hvitt vanligvis. Henning Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Graffiti og annen dekorasjon på ellers "grå" vegger liver opp, forutsatt at det er lagt nok arbeide i det. (Det er det kanskje ikke overalt her) Fint observert utsnitt, og dette passer antakelig bedre i farger enn svart/hvitt. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 11. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2014 Graffiti og annen dekorasjon på ellers "grå" vegger liver opp, forutsatt at det er lagt nok arbeide i det. (Det er det kanskje ikke overalt her) Fint observert utsnitt, og dette passer antakelig bedre i farger enn svart/hvitt. Vennlig hilsen Ragnar Takk for en hyggelig kommentar Ragnar. Jo tror dette hadde blitt litt kjedelig uten farger.. Hennning Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Feiende fargerikt og flott! Tatt med et gjerde e.l. i forgrunnen....? 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 11. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2014 Feiende fargerikt og flott! Tatt med et gjerde e.l. i forgrunnen....? Takk. Ja gjennom et gjerde. Jeg likte effekten av uteavfokus gjerde, men i ettertkant skulle jeg gjerne hatt de litt mer i fokus slik at de kom tydeligere frem. Jaja, får vel dra tilbake da H Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg