Gå til innhold

Sommersesongen...

Gjest Slettet+0987123

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, Alec.

Her har du benyttet dybdeskarphet på en virkningsfull måte, og bildene ser mer ut til å være tatt i s/h enn konvertert fra farger, - kontrast- og dynamisk omfang er veldig bra ! :)

Jeg foretrekker v1, på grunn av enkelheten, - linjer og kurver har en symmetri fra ytre bane og innover.

Det er også, etter min mening, færre forstyrrende elementer i v1, som f. eks. bygninger.

Vennlig hilsen

Albert.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Stilig dette Alec:-) velger meg v1, v2 og v3... Tøft perspektiv i s/hv, og linjer så det holder.

Hei Pentaxen !

Takker for hyggelig og positiv kommentar.

Jeg var heldigvis alene på banen så det var ikke fare for å bli løpt ned når jeg i lav positur tok bildene.

Vennlig hilsen

Alec

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Hei, Alec.

Her har du benyttet dybdeskarphet på en virkningsfull måte, og bildene ser mer ut til å være tatt i s/h enn konvertert fra farger, - kontrast- og dynamisk omfang er veldig bra ! :)

Jeg foretrekker v1, på grunn av enkelheten, - linjer og kurver har en symmetri fra ytre bane og innover.

Det er også, etter min mening, færre forstyrrende elementer i v1, som f. eks. bygninger.

Vennlig hilsen

Albert.

Hei Albert !

Takker for hyggelig og positiv kommentar.

Den uskarpe bakgrunnen ble forsterket gjennom bruk av DxO Optics Pro , det samme med kontrast/dynamisk omfang via DxO Filmpack.

Vennlig hilsen

Alec

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...