Gjest Slettet+0987123 Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Sommersesongen... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Stilig dette Alec:-) velger meg v1, v2 og v3... Tøft perspektiv i s/hv, og linjer så det holder. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Hei, Alec. Her har du benyttet dybdeskarphet på en virkningsfull måte, og bildene ser mer ut til å være tatt i s/h enn konvertert fra farger, - kontrast- og dynamisk omfang er veldig bra ! Jeg foretrekker v1, på grunn av enkelheten, - linjer og kurver har en symmetri fra ytre bane og innover. Det er også, etter min mening, færre forstyrrende elementer i v1, som f. eks. bygninger. Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Stilig dette Alec:-) velger meg v1, v2 og v3... Tøft perspektiv i s/hv, og linjer så det holder. Hei Pentaxen ! Takker for hyggelig og positiv kommentar. Jeg var heldigvis alene på banen så det var ikke fare for å bli løpt ned når jeg i lav positur tok bildene. Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Hei, Alec. Her har du benyttet dybdeskarphet på en virkningsfull måte, og bildene ser mer ut til å være tatt i s/h enn konvertert fra farger, - kontrast- og dynamisk omfang er veldig bra ! Jeg foretrekker v1, på grunn av enkelheten, - linjer og kurver har en symmetri fra ytre bane og innover. Det er også, etter min mening, færre forstyrrende elementer i v1, som f. eks. bygninger. Vennlig hilsen Albert. Hei Albert ! Takker for hyggelig og positiv kommentar. Den uskarpe bakgrunnen ble forsterket gjennom bruk av DxO Optics Pro , det samme med kontrast/dynamisk omfang via DxO Filmpack. Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg