Fredrik N. Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 det røde huset Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Denne fargeklatten liker jeg svært godt, - fine nyanser i rødfargen. Enkel og midtstilt komposisjon som jeg synes tar seg bra ut i dette tilfellet. -bjarte. Lenke til kommentar
Walter_S Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Snøen får ekstra drahjelp av den sterke rødfargen og rødfargen får ekstra løft av snøen! Gjensidig hjelp. Det som jeg liker best her er gavlbordene og vinduskarmen som med sin vakre elfenben-hvit runder det hele av. Mvh, Walter Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Her har jo Walter allerede sagt det som sies skal om dette. Skulle jeg likevel føye til noe så er det at muligheten for å ta med litt mer til høyre for å unngå den signalrødes midtstilthet og nærhet for man kan lett få følelsen av å få bygget midt i trynet. Roar Lenke til kommentar
sussss Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Enkelt og fint motiv..vinterstemning med hygge vh Suss Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 (endret) Lekkert Kunne kanskje värt bedre med litt mindre hus (mer avstand) og litt mer snö? Endret 11. desember 2014 av rolfmm Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 12. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2014 Takker alle sammen for hyggelige tilbakemeldinger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg