Svampebob_1 Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Refleksjon Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Synes dette ble stilig. Normalt sett vil en jo ikke ha refleksjoner, men her kler det bildet. Fargene ble fine, men det ble litt mye utbrent i venstrekant. Litt mer av fjellkonturen kunne godt vært synlig. Kreativt og bra resultat tross utbrentheten. Lenke til kommentar
Svampebob_1 Skrevet 11. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2014 Synes dette ble stilig. Normalt sett vil en jo ikke ha refleksjoner, men her kler det bildet. Fargene ble fine, men det ble litt mye utbrent i venstrekant. Litt mer av fjellkonturen kunne godt vært synlig. Kreativt og bra resultat tross utbrentheten. Takk for konstruktiv tilbakemelding :-). Jeg hadde et forsøk på oppskarping av åsen her, men det ble ikke pent. Det var et tykt lag med tåke her, noe som gjør det litt uskarpt. Når det gjelder at det er utbrent, så ser ikke jeg dette her.. Jeg har uansett tatt i litt mye med vilje her, så det lille som finnes av farger der er sikkert litt på kanten for at det kan vises på alle skjermer. Sjekk ny versjon som jeg nettopp lastet opp. Håper det ble bedre? :-) Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Synes dette ble stilig. Normalt sett vil en jo ikke ha refleksjoner, men her kler det bildet. Fargene ble fine, men det ble litt mye utbrent i venstrekant. Litt mer av fjellkonturen kunne godt vært synlig. Kreativt og bra resultat tross utbrentheten. Takk for konstruktiv tilbakemelding :-).Jeg hadde et forsøk på oppskarping av åsen her, men det ble ikke pent. Det var et tykt lag med tåke her, noe som gjør det litt uskarpt. Når det gjelder at det er utbrent, så ser ikke jeg dette her.. Jeg har uansett tatt i litt mye med vilje her, så det lille som finnes av farger der er sikkert litt på kanten for at det kan vises på alle skjermer. Sjekk ny versjon som jeg nettopp lastet opp. Håper det ble bedre? :-) V2 ble bedre etter min mening, men som Kneppen sier, smaken er som.... Godt stykke arbeid er det uansett:-) Lenke til kommentar
Svampebob_1 Skrevet 11. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2014 Synes dette ble stilig. Normalt sett vil en jo ikke ha refleksjoner, men her kler det bildet. Fargene ble fine, men det ble litt mye utbrent i venstrekant. Litt mer av fjellkonturen kunne godt vært synlig. Kreativt og bra resultat tross utbrentheten.Takk for konstruktiv tilbakemelding :-).Jeg hadde et forsøk på oppskarping av åsen her, men det ble ikke pent. Det var et tykt lag med tåke her, noe som gjør det litt uskarpt. Når det gjelder at det er utbrent, så ser ikke jeg dette her.. Jeg har uansett tatt i litt mye med vilje her, så det lille som finnes av farger der er sikkert litt på kanten for at det kan vises på alle skjermer. Sjekk ny versjon som jeg nettopp lastet opp. Håper det ble bedre? :-) V2 ble bedre etter min mening, men som Kneppen sier, smaken er som.... Godt stykke arbeid er det uansett:-) Tusen takk :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg