Wobbegong Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Hei! Har nettopp kjøp et grafikkort som heter: 3d blaster 5 fx5600 med 256mb 500mhz memory data rate, 325 mhz core, agp (fra creative) jeg betalte 1595,- (fikk 400kr avslag for de jeg jobber der) Det jeg lurer på er om jeg heller skulle ha kjøp det der kortet som heter noe slikt som; hercules 3d prophet 256mb... (husker ikke mer av navnet, men det hadde ikke like høy memory data rate, som creative sitt) Hvordan er prisen på disse målt opp mot hverandre? Hvilket er best (spilling og photoshop) bør jeg byte inn det jeg har kjøpt til fordel for det andre? Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 du skulle nok kjøpt hercules ja grunnet geforce fx kortene er veldig dårlige. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 heheheh.... er ikke noe poeng med 256 mb ram på et sånt kort. Det er et salgstriks. ville gått for et ati kort hvis du ikke skulle hatt noen av de feteste fx korta. (ville gått for ati uansett). Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Kortet fungerer ganske bra det, så du har ikke gjort noen tabbe. Med nvidia siste drivere (52.16) yter det veldig respektabelt. Det er mulig at du kunne fått ett 128mb 9600pro kort som ytet bittelittegrann bedre, men ikke så betydelig at det gjør en spesielt merkbar forskjell. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 du skulle nok kjøpt hercules ja grunnet geforce fx kortene er veldig dårlige. Dårlige? Hvor i alle dager har du den påstanden i fra? Eg vil si det er smaksak hva du velger, så må du og betale en del skal du ha et meget raskt kort. Uansett hviken produsen du velger til gaming. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 (fikk 400kr avslag for de jeg jobber der) Du vet ikke om du gjorde en tabbe selv om du tydeligvis jobber der? Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 høres ut som en seriøs butikk... Sikkert spaceworld eller noe. Og ja, du kunne fått mye bedre kort til samme pris. Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Kortet fungerer ganske bra det, så du har ikke gjort noen tabbe. Med nvidia siste drivere (52.16) yter det veldig respektabelt. Det er mulig at du kunne fått ett 128mb 9600pro kort som ytet bittelittegrann bedre, men ikke så betydelig at det gjør en spesielt merkbar forskjell. Du fikk med deg at det er snakk om nonultra versjonen, som er klokket 325/250? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå