Gå til innhold

Skjermkort

Wobbegong

Anbefalte innlegg

Hei! Har nettopp kjøp et grafikkort som heter: 3d blaster 5 fx5600 med 256mb 500mhz memory data rate, 325 mhz core, agp (fra creative) jeg betalte 1595,- (fikk 400kr avslag for de jeg jobber der)

Det jeg lurer på er om jeg heller skulle ha kjøp det der kortet som heter noe slikt som; hercules 3d prophet 256mb... (husker ikke mer av navnet, men det hadde ikke like høy memory data rate, som creative sitt)

Hvordan er prisen på disse målt opp mot hverandre? Hvilket er best (spilling og photoshop) bør jeg byte inn det jeg har kjøpt til fordel for det andre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kortet fungerer ganske bra det, så du har ikke gjort noen tabbe. Med nvidia siste drivere (52.16) yter det veldig respektabelt. Det er mulig at du kunne fått ett 128mb 9600pro kort som ytet bittelittegrann bedre, men ikke så betydelig at det gjør en spesielt merkbar forskjell.

Lenke til kommentar
Kortet fungerer ganske bra det, så du har ikke gjort noen tabbe. Med nvidia siste drivere (52.16) yter det veldig respektabelt. Det er mulig at du kunne fått ett 128mb 9600pro kort som ytet bittelittegrann bedre, men ikke så betydelig at det gjør en spesielt merkbar forskjell.

Du fikk med deg at det er snakk om nonultra versjonen, som er klokket 325/250?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...