Ovidia2 Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Ubevoktet øyeblikk Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Hei, TCL Photography. Stor blenderåpning gir lite dybdeskarphetsområde, og den lille jenta blir mykt rammet inn av det som kan være dør og karm. Det ser ut som om døra står på gløtt, og bare den kjolekledde unge damen er i fokus. Hun virker både konsentrert og drømmende, og kanskje er det en kommende begivenhet hun er opptatt av ? Et uvanlig og fint portrett, synes jeg, og komposisjonen som stenger for alt som kan virke forstyrrende, gir bildet tiltrekningskraft. Farger og lys er, som vanlig, - svært bra, etter min oppfatning. Vennlig hilsen Albert. 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Enig med Albert, et bilde som fanger blikket. Oppfinnsom oppstilling som ikke virker oppkonstruert. I mine amatørøyne et meget godt fotografi !! Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Kanskje litt kaldt så et forsøk på å varme seg sjøl? Utover det har vel Albert sagt det meste her. Roar 1 Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Prima Ballerina:-)Det å få fanget disse små prinsessene/prinsene i et ubevoktet øyeblikk, kan gi aldeles flotte resultater. Det er dette et godt eksempel på:-) Albert sier det som må sies om dette bildet, så her er det bare å nikke og være enig. Knallbra Tove:-)!!! Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 11. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2014 Hjertelig takk til dere alle sammen!! Så hyggelig at dere likte dette bildet! Ja det er magisk å få dokumentere barns små øyeblikk der de ikke vet at man skal ta et bilde.. MVH Tove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg