steolsen Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Dersom noen får tilbud om å kjøpe en billig 17" 1Ghz Powerbook med engelsk tastatur: Maskinen har tilhørt undertegnede. Hadde ikke rukket å ta backup av harddisken før den ble stjelt og jeg skulle gjerne hatt det... Forsikringen dekker maskinen men ikke de 500 bildene jeg hadde liggende på hardisken. Litt tett å si det men alt jeg ønsker er backup av disken, utover det: gratulerer med et godt kjøp..... [email protected] Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 auau... hvor i landet holder du til? Lenke til kommentar
KELViN Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Dersom noen får tilbud om å kjøpe en billig 17" 1Ghz Powerbook med engelsk tastatur: Maskinen har tilhørt undertegnede. Hadde ikke rukket å ta backup av harddisken før den ble stjelt og jeg skulle gjerne hatt det... Forsikringen dekker maskinen men ikke de 500 bildene jeg hadde liggende på hardisken. Litt tett å si det men alt jeg ønsker er backup av disken, utover det: gratulerer med et godt kjøp..... [email protected] Hei, om du ennå har serienummeret på maskinen bör du ringe til Apple for å få de til å føre den opp som stjålet. På den måten blir vanskelig for tyven å få service på maskinen ihvertfall. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Sjekk denne!!!: http://www.bruktmarked.no/?db=data&website...query=retrieval Tror du bør sette deg i kontakt med den fyren hvis bundlen stemmer? -KJ Lenke til kommentar
capy Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Sjekk denne!!!: http://www.bruktmarked.no/?db=data&website...query=retrieval Tror du bør sette deg i kontakt med den fyren hvis bundlen stemmer? -KJ oi, det var likheter.. håper du (steolsen) finner maskinen igjen. hvor "mistet" du den? kanskje noen har sett noe? ganske stort forum dette da, så det er jo ikke utenkelig vel? Lenke til kommentar
Farfar Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Hmm, han på bruktmarkedet sier at kvittering og slikt følger med da. Det kan jo være bullshit, hvem vet Håper du finner ut av det steolsen Lenke til kommentar
jevel Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Selger en PowerBook 17" med engelsk tastatur grunnet ny maskin. Det følger med 1GB ram, 60HD, airportkort, Kensington optisk mus ( Trådløs ), Brenthaven bag med livsgaranti. Maskinen er lite brukt og fremstår som ny, kvitering og garanti følger selvfølgelig med. Grunnet hvafornoe? Finner du råere bærbar enn denne, så er du god! Men som du sier så er det slettes ikke sikkert. Synes bare at likheten var litt for slående, og at det burde sjekkes ut. -KJ Lenke til kommentar
Ardie Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Jevel, før man begynner å beskylde andre for tyveri, BØR man sjekke tingene litt nærmere i sømmene. Han som annoserte Powerbook i Bruktmarkedet, annonserte det 2. OKTOBER, med andre ord, nesten en MÅNED før Steolsen mistet Mac'en sin. Er det samme PowerBook? Neppe, etter min mening! Lenke til kommentar
steolsen Skrevet 2. november 2003 Forfatter Del Skrevet 2. november 2003 Setter pris på inspillene, men denne er nok ikke min. Datoen og tilbehøret stemmer ikke. Skal få meldt den savnet. Lenke til kommentar
perbl Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Denne tråden burde etter min mening modereres kraftig, og man burde nøye seg med å melde fra om tyveri. Spekulering om at andre selger tyveri bør uansett ikke annonseres her, og hvertfall når man ikke har fnugg av bevis... Lenke til kommentar
TeSp Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Ja, jeg har også fryktet dette at maskinen min blir stjålet... Så du får igjen alt på forsikringen?? Hvor mye får du og hva slags forsikring har du på maskinen? Eller går dette under inbo? Har du tegnet en forsikring spesielt på maskinen? Alle svar hadde vært kjempe flott. Takk, ta gjærne og send meg en pm hvis du vil det heller.... Lenke til kommentar
jevel Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Jevel, før man begynner å beskylde andre for tyveri, BØR man sjekke tingene litt nærmere i sømmene. Han som annoserte Powerbook i Bruktmarkedet, annonserte det 2. OKTOBER, med andre ord, nesten en MÅNED før Steolsen mistet Mac'en sin. Er det samme PowerBook? Neppe, etter min mening! Jeg beskylder ingen for noe som helst. Sjekket datoen, men må ha koblet feil, da jeg syntes det sto dagens dato på annonsen i det jeg postet den. Hvis du leser mine innlegg over så sier jeg at vedkommende som mangler en PowerBook kan sjekke det ut. Null og niks om at vedkommende annonsør har stjålet noe som helst. -KJ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå