Redaksjonen Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Dagens premie er skikkelig langsynt, men passer likevel ned i lommen.KONKURRANSE: Nå kan du åpne luke nummer 11 Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Hvorfor gjemmer dere vekk konkurransene på tek.no? Dere må få de ut på HW og Amobil også. 4 Lenke til kommentar
Kurt Lekanger Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 (endret) Hvorfor gjemmer dere vekk konkurransene på tek.no? Dere må få de ut på HW og Amobil også. Ingen mening å gjemme bort noe - nå som Amobil og Hardware har blitt slått sammen til Tek.no, må artiklene tagges med henholdsvis mobil eller data for at de skal havne på tek.no/mobil (tidligere Amobil) eller tek.no/data (tidligere Hardware) og ikke bare på forsiden. Noen (les: jeg) hadde glemt å trykke på de rette knappene. Men NÅ skal julekalenderen være synlig på alle sidene. :-) Endret 11. desember 2014 av Kurt Lekanger Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Jeg får de tilsendt per mail, det fungerer godt. 1 Lenke til kommentar
RaymondK Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Noen som vet hvorfor autofill ikke fungerer på adresse boksen? Lenke til kommentar
kjelldell Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Noen som vet hvorfor autofill ikke fungerer på adresse boksen? Jeg fikk det endelig til i Chrome nå. Jeg har alltid bare fått med adressen, ikke postnr og sted, men nå fikk jeg justert adressen under avanserte innstillinger. Der skal postnr og sted ligge separat, men jeg la det inn i adressefeltet også, og nå blir alle feltene korrekt fylt ut! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå