bigggan Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 (endret) Hei jeg sliter med dette problemet at noen sider så må jeg sitte å "refreshe" mange ganger før de åpner, også åpner de noen gange bare deler av websider. Ser ut som det skjer oftere her på forumet en andre plasser, feks når jeg skulle åpne denne posten så måtte jeg sitte i 10 minutter her å oppdatere før tekst feltet viste seg - Endret 10. desember 2014 av bigggan Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Har ikke dette problemet på noen av mine PCer, men merker at på mobilen må jeg refreshe ellers får jeg bare noe 404 error beskjed. Bruker Firefox på både telefon og mine PCer. Må vel lete etter en alternativ Browser til telefonen. Lenke til kommentar
mekas Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 (endret) Skriv modem/ruter/pc/wifi/kablet/internett pakke du har. Er det bare på din pc det er problemer? Endret 10. desember 2014 av mekas Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 10. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2014 Skriv modem/ruter/pc/wifi/kablet/internett pakke du har. Er det bare på din pc det er problemer? Bruker kabel, skjer ikke på mobilen min så tror ikke det er nettverket heller. Tenkte det kanskje var brannmuren, men det er allerede åpnet for firefox. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Skriv modem/ruter/pc/wifi/kablet/internett pakke du har. Er det bare på din pc det er problemer? Bruker kabel, skjer ikke på mobilen min så tror ikke det er nettverket heller. Tenkte det kanskje var brannmuren, men det er allerede åpnet for firefox. Bruker du noen utvidelser? Hvis du gjør det så kan du jo prøve å slå av alle sammen å se om det fungerer. Visst det fumgerer, så kan du slå på en og en utvidelse å se om du får noen feilmeldinger da. Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 11. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2014 Jeg har bare adblock og classic theme, gjorde ikke mye forskjell tror jeg når jeg slo dem av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå