--=Raze=-- Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Har et lite spørsmål til dere. Har et p4c800 kort og pentium 4 2.6 GHZ, 800 Mhz FSB Har flasha biosen og etter jeg gjorde det vil ikkje maskina la seg overklokke. Før jeg flsha kunne jeg overklokke til 3,4 og nå vil ikkje maskina starte opp igjen etter at jeg har klokka opp til bare 2.8. hva er galt med maskina mi??? Er litt frustrert. Og en anna ting i samme slengen. Vet at det ikkje har med dette emnet å gjøre, men har et 9700 pro kort og har installert 3.8 og da får jeg VPU recovery hele tiden. Maskina restarter kortet hele tiden, hva er galt med det da? Takk til den som svarer :nice: Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 ang ati kortet: prøv å slå av 8x agp Lenke til kommentar
knokle_85 Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Når det gjelder overklokkingen kan du prøve å resette defaults i bios. Det virket ivertfall for meg. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Hvis ikke noe annet funker er det jo bare å gå tilbake til den versjonen av BIOS'en du hadde... Med mitt oppsett er det bare en bios for mitt hovedkort som funker skikkelig så jeg må bruke den som fulgte med... Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Hei, samme HK (se spec.) Hvilken Bios ver. bruker du ? 10.11 ? Jeg klokket min til 3,4 både med bios 10.08 og denne, men kjører da selvfølgelig ikke minnet synkront.. sjekket dette i bios? ps. husk å låse AGP/PCI på 66/33 Mhz, ellers så kan du få problemer med korrupte filer. mvh roger Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Obs..obs.. Skulle sett nøyere etter.. Du har P4C800 kortet, og ikke "de-luxe" kortet? I så fall, bios ver. 10.11 er ikke beregnet på ditt kort!!! mvh roger Lenke til kommentar
--=Raze=-- Skrevet 31. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2003 Glemte å si at det er deluxe versjonen. Har det noe egentli å si?? Lenke til kommentar
ostepopp Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Har du problemer med 3.8 driverene så installerer du 3.7 igjenn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå