Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er det mye fordommer mot bifile personer?

Jorin

Anbefalte innlegg

Altså det er ikke sikkert personen sier det bare for å være pervers(Hvem som helst kan være det). Det betyr jo bare at uansett kjønn, så kan personen like den personen uansett, å bare være i lag med den personen man liker på en måte.

Men kan hende jeg bare overdriver. Men er det mye problemer rundt det. Bare lurer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var en veldig rotete post? Ikke helt sikker på hva du prøver å si og/eller spørre om.

Den ene fordommen jeg vet om er at bifile gutter - særlig hvis de er unge - blir sett på som "homofile som ikke tør komme helt ut av skapet". Det er sikkert sant en gang i blant, men litt urettferdig mot de som faktisk er bifile.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Ja, det er fordommer mot alt. Hvor grensene går anno 2014 er litt diffust men står man frem som bifil kan man like godt stå frem som homo... Hvem bryr seg?

Det er forøvrig sjelden jeg har opplevd andre veien - at de som liker menn plutselig dukker opp med en kvinne.

Lenke til kommentar

Jeg har merket en del fordommer.

Paradoksalt nok har det vært i homsemiljøet hovedsaklig. Typisk den "Du er egentlig homo, men tør ikke innrømme det."

Innenfor "vanlige" miljøer og i mer "kink-miljøer" er det sjeldent jeg har merka noen fordommer.

Jeg er åpen om min seksualitet til venner og sånn, men jeg veit at f.eks. faren min ikke hadde vært helt glad. Jeg spurte han en gang om hva han mente om f.eks. homofili. Han sa det at "Folk må gjøre som de vil så lenge de ikke viser det frem."

Dama mi er også bifil så der er jeg helt åpen. En ekstra fordel er at vi kan diskutere både kvinner og menn vi synes er heite. :D

Mvh bifil mann. Anonymous poster hash: f1ba0...e81

Lenke til kommentar

Har inntrykk av at det først og fremst er blant en del homofile bifile sees ned på fordi de mener de er homofile som ikke tør å komme helt ut av skapet. Husker jeg ble litt satt ut førstegang jeg hørte om det fordi jeg trodde de homofile skulle være de med minst fordommer, men er vell alle sorter der som ellers.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...