hojo Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Hei,jeg har gått til innkjøp av et par Klipch rf62, Men har ikke helt bestemt meg for hvilken stereoforsterker jeg skal gå for. Har kikket litt på Onkyo A-9050 B, Denne har 2x75W. Er dette nok til å drive et par rf62 som har 125W maks effektpåtrykk? Er det andre alterantiver som kan matche dette i samme prisklasse? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Harman Kardon HK 3770 (?). Lenke til kommentar
hojo Skrevet 12. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2014 Harman Kardon HK 3770 (?). Har du brukt denne forsterkeren i et oppsett med Klipsch RF62? Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Hadde holdt meg unna HK, da er nok din onkyo en bedre match. Soundgarden fører klipsch, hvis du har det i nærheten kan du sikkert få demo på høyt. Og iaf teste det de fører, ville prøvd meg på Rotel og Yamaha iaf. Lenke til kommentar
Valotunk Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Hadde holdt meg unna HK, da er nok din onkyo en bedre match. Soundgarden fører klipsch, hvis du har det i nærheten kan du sikkert få demo på høyt. Og iaf teste det de fører, ville prøvd meg på Rotel og Yamaha iaf. Hvorfor styre unna HK? HK har relativt rimelige modeller som er råbra match med RF-62II. HK-3490 er et godt eksempel. Rotel derimot har jeg aldri hørt låte særlig bra sammen med noen som helst Klipsch. Mye det samme med Yamaha. Cambridge Azur 740 er også en forsterker som fungerer ganske bra sammen med RF-62II. Hvor mye penger vil trådstarter bruke? Og husk at plassering er alfa romeo & opel omega når det gjelder Klipsch. 1 Lenke til kommentar
hojo Skrevet 13. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2014 (endret) Hadde holdt meg unna HK, da er nok din onkyo en bedre match. Soundgarden fører klipsch, hvis du har det i nærheten kan du sikkert få demo på høyt. Og iaf teste det de fører, ville prøvd meg på Rotel og Yamaha iaf. Hvorfor styre unna HK? HK har relativt rimelige modeller som er råbra match med RF-62II. HK-3490 er et godt eksempel. Rotel derimot har jeg aldri hørt låte særlig bra sammen med noen som helst Klipsch. Mye det samme med Yamaha. Cambridge Azur 740 er også en forsterker som fungerer ganske bra sammen med RF-62II. Hvor mye penger vil trådstarter bruke? Og husk at plassering er alfa romeo & opel omega når det gjelder Klipsch. Hei, jeg hadde sett for meg å bruke rundt 4000,- på en stereo forsterker, med har en øvre maks grense på 5000,- Den HK som jeg henviser til har en større ugangseffekt og mye flere tilkoblinger i forhold til kildevalg bla ethernet og støtte for DLNA. I tillegg er den oppgitt som en AB forsterker kontra B for Onkyo. Og pris selvfølgelig... http://www.prisjakt.no/product.php?p=2527367 http://www.prisjakt.no/product.php?p=1433461 Er det noen som har noen formening om det ? Endret 14. desember 2014 av hojo Lenke til kommentar
Valotunk Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 HK3770 har jeg ikke hørt selv, men har lest diverse erfaringer og tester hvor den ikke scorer overbevisende. HK3490 derimot er råbra til prisen og en svært god match til RF-62II. Ligger litt over 3770 i pris. Onkyoen har jeg ingen kjennskap til. Dersom du har mulighet ville jeg tatt turen til Soundgarden og spurt om å få lytte. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Rørforsterker er behagelig til Klipsch, f.eks. MA kt88. Evt Rega Brio og rimeligste Marantz PM vil gi deg en fin match innen vanlige. Lenke til kommentar
hojo Skrevet 14. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2014 Hvis man sammenligner Onkyo A9050 vs Harman Kardon HK3770, hva er det egentlig som utgjør prisforskjellen på disse to? http://www.prisjakt....t.php?p=2527367 http://www.prisjakt....t.php?p=1433461 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå