Meep Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Hei, sitter med et canon eos 600d pr dags dato. Har drevet å filmet litt forskjellig tilbake, fra ekstremsport og annet morsomt innendørs. Men i det siste har det ligget en stund, og jeg hadde egentlig bestemt meg for å selge det. Men så slo det meg at jeg egentlig liker å lage filmer å ta litt bilder. Men jeg er veldig usikker på hva som egentlig duger. Leste meg fort fram til at Panasonic GH2 var noe som kunne være et kupp på bruktmarkedet. Noen kommentarer på det? evnt fra 600d til gh2, eller kanskje like greit å stå over? og vil gh2 fungere bra til filming av f.eks sykling (bmx og enduro/downhill) ski, og til innefilming. av alt fra teknologi til prosjekter? Lenke til kommentar
se# Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 GH2 er en klar oppgradering i forhold til 600D for filming, kvalitet på stillbilder er nok 600D et hakk bedre, men ingen store forskjeller. GH2 med 14-140 er en veldig anvendelig kombinasjon for filming så lenge du ikke er på jakt etter liten dybdeskarphet. Merk at Panasonic har lansert en ny og vesentlig mindre 14-140mm enn den som ble solgt med GH2, og det bør bruktprisen reflektere (14-140 var ganske dyr i starten). Ellers ble GH2 også solgt med 14-42mm som er en helt grei standardzoom, men mye rimeligere enn 14-140. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå