instegjerdet Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Solnedgang. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Vakre kveldsfarger i et flott bilde Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Flott bilde! Har faktisk "akkurat" det samme bildet selv! Men ditt er bedre! Måtte nesten le når jeg så det! Du har stått litt lenger ute bare. Ser på skyene at det ikke er samme dag. Vi overnattet i telt nedpå stranda der og hadde en fantastisk kveld. For å ikke snakke om herlig morgenbad... Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Flott lys, farger og sorte silhuetter. Utsnitt og komp står seg. Dybdefølelsen er der, men vil kanskje øke ytterligere ved å fjerne 2-3 cm oppe. Roar Lenke til kommentar
Øyvind.L Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Fin stemning og GOD bildekvalitet. Det eneste jeg ville ha annerledes var at holmen ute brøt bedre mot horisonten( høyere opp) Med flereksponering ville man mulig kunne lysne bjerget og blomstene en aning. Lenke til kommentar
instegjerdet Skrevet 11. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2014 Vakre kveldsfarger i et flott bilde Takk for kommentaren,Torhild. Lenke til kommentar
instegjerdet Skrevet 11. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2014 Flotte farger! Takk,Rolf Magne. Lenke til kommentar
instegjerdet Skrevet 11. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2014 Flott lys, farger og sorte silhuetter. Utsnitt og komp står seg. Dybdefølelsen er der, men vil kanskje øke ytterligere ved å fjerne 2-3 cm oppe. Roar Det var dette med midtdeling av bilde da,Roar.Ser nok hva du mener,men i dette tilfelle ville jeg ikkje kutte mer av himmelen.Takk for ditt forslag uansett. Lenke til kommentar
instegjerdet Skrevet 11. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2014 Flott bilde! Har faktisk "akkurat" det samme bildet selv! Men ditt er bedre! Måtte nesten le når jeg så det! Du har stått litt lenger ute bare. Ser på skyene at det ikke er samme dag. Vi overnattet i telt nedpå stranda der og hadde en fantastisk kveld. For å ikke snakke om herlig morgenbad... Takk for en hyggelig kommentar,Helene.Dette bilde tok jeg den 13.08.2014,og det har nok blitt mange bilder av varierte solnedganger fra nordsida av Flemsøya. Kan tenke meg du kosa deg,ja:) Lenke til kommentar
instegjerdet Skrevet 11. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2014 Fin stemning og GOD bildekvalitet. Det eneste jeg ville ha annerledes var at holmen ute brøt bedre mot horisonten( høyere opp) Med flereksponering ville man mulig kunne lysne bjerget og blomstene en aning. Er nok enig i både plassering i forhold til holmen og bruk av flereksponering.Dette er et HDR bilde med bruk av en eksponering.Takk for du deler ditt synspunk med forslag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg