Workman94 Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Jeg er snart 20 og by livet begynner snart,men lurer på om det finnes ordentlige intelligente mennesker å møte på byen for alt jeg hører er at det er iq-fattige løse horer og idioter som ser etter ligg 1 Lenke til kommentar
Suspendert Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Hvilken av de to alternativene vil du være? Lenke til kommentar
Workman94 Skrevet 10. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2014 Jeg setter meg i den første egentlig ettersom jeg forøyeblikket kunne tenkt å utvidde nettverket mitt litt Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Se deg ut hun som ikke gjør så mye av seg selv og som ser mest jordnær ut på baren/klubben/pølsesjappa. Stille vann har dypest grunn. 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Å gå ut kan være artig sammen med folk du allerede kjenner, men du vil nok ikke finne nye venner på byen. 1 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Jeg er snart 20 og by livet begynner snart,men lurer på om det finnes ordentlige intelligente mennesker å møte på byen for alt jeg hører er at det er iq-fattige løse horer og idioter som ser etter ligg Byen er full av all slags mennesker. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 I Norge snakker vi ikkje med fremmede på byen, i alle fall ikkje før vi er skikkelig påsegla. Og då kun med formål om å finne noken som ein kan ha klein sex med. Men det er sjølvsagt litt avhengig av kva uteplass du går på, og når på døgnet du går ut på. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Jeg er snart 20 og by livet begynner snart,men lurer på om det finnes ordentlige intelligente mennesker å møte på byen for alt jeg hører er at det er iq-fattige løse horer og idioter som ser etter ligg Det er rart, siden de aller fleste mennesker i mellom 18 - 30 faktisk går på byen ville det ha overrasket meg veldig stort om dem var IQ-løse. At det er mye horer (prostituerte) stemmer til en viss grad i noen byer. Idioter som ser etter ligg stemmer også. Så har man jo de resterende 80% som gjerne er vanlige mennesker som har det gøy, og gjerne de over 30 som bare ønsker ett avbrekk i kvardagen. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 du finner ikke din store kjærlighet på byen nei.... Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 du finner ikke din store kjærlighet på byen nei.... Si ikke det, det er vell større ods for å finne den der enn benket forann tven med låst ytterdør. 1 Lenke til kommentar
ragge_jz Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 det er shitloads av single damer ihvertfall i ca 30 årsalderen. uten mann og barn... Det er skikkelig 2014. Hva mange av de damene ser etter, veit jeg faktisk ikke. ER ikke sikkert de ser etter en dritt, de bare er med venninner ut etc. Jeg veit ikke. Folk har som det blir sagt, forskjellige bakgrunner og motivasjon og tanker for å gå på byen. Jeg er med en god kompis på byen oftest, og vi orker ikke alltid å prate med folk. Han er mer utadvendt enn meg, men han prater med damer mye for morro skyld... Han har ligget fra seg... jeg er 30 han er par år yngre enn meg. Du kan liksom ikke konkludere med det ene eller det andre... Å generalisere fungerer ikke alltid så bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå