Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Folk på byen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er snart 20 og by livet begynner snart,men lurer på om det finnes ordentlige intelligente mennesker å møte på byen for alt jeg hører er at det er iq-fattige løse horer og idioter som ser etter ligg

Det er rart, siden de aller fleste mennesker i mellom 18 - 30 faktisk går på byen ville det ha overrasket meg veldig stort om dem var IQ-løse.

At det er mye horer (prostituerte) stemmer til en viss grad i noen byer. Idioter som ser etter ligg stemmer også.

Så har man jo de resterende 80% som gjerne er vanlige mennesker som har det gøy, og gjerne de over 30 som bare ønsker ett avbrekk i kvardagen.

Lenke til kommentar

det er shitloads av single damer ihvertfall i ca 30 årsalderen. uten mann og barn... Det er skikkelig 2014.

Hva mange av de damene ser etter, veit jeg faktisk ikke. ER ikke sikkert de ser etter en dritt, de bare er med venninner ut etc.

Jeg veit ikke. Folk har som det blir sagt, forskjellige bakgrunner og motivasjon og tanker for å gå på byen.

Jeg er med en god kompis på byen oftest, og vi orker ikke alltid å prate med folk. Han er mer utadvendt enn meg, men han prater med damer mye for morro skyld... Han har ligget fra seg... jeg er 30 han er par år yngre enn meg. Du kan liksom ikke konkludere med det ene eller det andre... Å generalisere fungerer ikke alltid så bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...