RuneK Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Ut mot havet Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Bra. Det er de sammenfallende linjene i skyformasjonen og gjerdet som etter min oppfatning "skaper" bildet. Svart/hvitt ? Dette ville sikkert blitt minst like bra i farger. Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 10. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2014 Takker for hyggelige kommentarer. Har lagt ut en versjon i farger, og beskåret litt på høyre side. Rune Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Dette var kjempeflott Rune! De sammenfallende linjene i skyformasjonen og gjerdet gir en fin dybde. Ikke godt å si hvilken som er best - kanskje v2 i s/h? Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 10. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2014 Hei Rolf v2 i s/h -> v3 ligger ute. Synes den får linjene frem bra. Rune Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 (endret) Heisann! Totalt sett syns jeg nok likevel v1 er best. Den har mer helhet og dynamikk. v3 (og v2) blir litt for "trang" og gjerdet går for langt over mitten mot höyre. Endret 10. desember 2014 av rolfmm Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Flott bilde! Det er mest spenst over originalversjonen, synes jeg da. mvh Fredrik Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Velger meg V1 med bare ørlite kutt i høyrekanten, kanskje en drøy cm - ikke så mye som i V2 og V3. Dermed ville du fått linje rent ut på høyre ramme med litt luft opp til hjørnet som antagelig ville gitt god spenning. Prøvde hvordan et toppkutt ville slå ut på dybdefølelsen og fant at bedre enn det allerede er blir det ikke. Derimot tenker jeg meg Ca. 1 cm kutt nede for å få ramma omtrent midt mellom trådenes utgang i venstresiden da nedre trå nå går svært nær hjørnet hvilket ikke er positivt for verken perspektiv eller spenning. Av en eller annen grunn foretrekker altså fargegale meg svarthvit versjonen her. Roar Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 11. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2014 Hei Takker igjen for lærerike kommentarer Rune Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg