khoeg Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Skal selge min A3 1.8 T Aut fra 99. Den har kun gått 120'km og alle servicer gjort samt at den har masser av orginalt Audi tillegg /ekstrautstyr. Så her kommer spørsmålet mitt. Hvor kan jeg finne en bruktbilkalkulator / lister som tar hensyn til litt mer enn årsmodell model/type ? Alt jeg finner på nettet gir samme pris etter 2 til 3 kriterier.. Lenke til kommentar
-KooPa Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Så vidt jeg vet finnes ingen slik kalkulator. Jeg har søkt etter det tidligere. Det nærmeste du kommer, er å se gjennom lignende biler på finn og autodb. Ta gjerne med +- 1år for å se hvor mye forskjell det er på årsmodell. Evt dra til en forhandler og spør om innbyttepris. Innbyttepris er som oftest noe over bruktpris, forhandleren skal selvsagt tjene penger på innbyttet også. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Tror ikke automat har mye å si på prisen. 1.8 TQ starter på 50' Dersom bilen din er fin i lakken og ikke lekker vann ville jeg satset på 40', kanskje 45 dersom den har skinn. Derom du har en perfekt NAF-test, 5 laken til. Dersom modellen din bare har 3 dører, så kan du trekke fra 5 laken. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 For å si det sånn, det er tilstanden som gjør prisen på en såpass gammel ordinær bil, ikke utstyr og motorisering. Lenke til kommentar
hean Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 For å si det sånn, det er tilstanden som gjør prisen på en såpass gammel ordinær bil, ikke utstyr og motorisering. Støtter den... selv om ekstrautstyr gjør en bil mer attraktiv. Utstyr som sideskjørt, spoiler, etc som tyder på at bilen er "rånekjørt" trekker ned for min del. 1 Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Bra utstyrsnivå er mest av alt med på å gjøre bilen mer lettsolgt. Lenke til kommentar
hean Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Bra utstyrsnivå er mest av alt med på å gjøre bilen mer lettsolgt. Er vel en annen måte å si at den er mer verdt... 1 Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Nei, det betyr ikke at den er mer verdt i kroner og øre, bare at den vil være enklere å bli kvitt for samme pris. Lenke til kommentar
hean Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Nei, det betyr ikke at den er mer verdt i kroner og øre, bare at den vil være enklere å bli kvitt for samme pris. Hehe... hvis den blir enklere å bli kvitt for samme pris så er den jo mer verdt 1 Lenke til kommentar
khoeg Skrevet 11. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2014 Takk for mange svar. ..jeg skjønner tegninga. Var ikke automat jeg tenkte mest på men. .. har nettopp brukt 25 laken på EU kontroll feil. .surt. skulle heller bare avreg. Og solgt som delebil kanskje ?? Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Jeg er i gang med min egen diesel A3 nå og har budsjettert med 14000 for å få den i stand. 25000 er ikke så mye penger. Det er litt mer enn å bytte deg reim med vammpumpe på en nyere A4 2.0 tdi. Bil koster penger og bilen til trådstarter ligger i høy risiko-avdelingen blant biler. Vær glad automatkassen ikke er deffekt. Da hadde skroting vært aktuelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå