Laughing Madcap Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Sebbe- Fordi jeg heter Sebastian og ofte blir kalt Sebbe, Seb eller Sebba. Avataren-Jeg er Svensk men bor i Norge Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Nick; Kissa har vært mitt kallenavn fra dag 1. Hører det visstnok er ett populært jentekallenavn enkelte steder, men sorry folks... Avatar; Vida Guerra for f***, no further comment Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Navn=uhm...tja? Random navn som jeg kom på en gang som brukes overalt nå. Avatar? Skal skiftes... Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) Nick: Rune er fornavnet mitt, og F er begynnelsen på etternavnet mitt. Avatar: Det er bare en midlertidig avatar, som jeg laget. Endret 21. juni 2006 av Rune_F Lenke til kommentar
simzERK Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Neptaz det kommer fra Counter Strike, og det var greit og ha her oxo Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Nick: Zlatzman kommer egentlig ikke fra noe spesiellt, bare et nick jeg fant meg en gang og har brukt over alt etter det. Avatar: En kamerat modifiserte et bilde av meg i photoshop (var til et skoleprosjekt faktisk), jeg synes det så kult ut og bruker det som avatar. Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Jeg kaller meg "markaren" rett og slett fordi jeg kommer fra Markane Bruker avataren fordi jeg er nVidia fanboy.. Lenke til kommentar
snarius Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 (endret) Kvifor Imperivm_Romanvm? Fordi det betyr Romerriket (som er dritkult) på romarane sitt eige språk: latin (som og er veldig kult) Avataren har eg fordi eg syns Firefox er veldig bra, og i tillegg viser logoen at Firefox pwns IE. EDIT:(Før hadde dei ikkje bokstaven U, og dei brukte V i staden.) Endret 22. juni 2006 av Imperivm_Romanvm Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Neppe, fordi jeg ville ha et nytt nick, å første ordet de sa på nyheterne var "Neppe" Avataren har jeg fordi det minner meg om mitt syke hodet. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Propaganda fordi det er ett ord jeg syns er ålreit. Avataren fordi jeg syns bananer med øyer er opphissende Lenke til kommentar
Zyko Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Nick: Zyko, ehh, vet ikke... Sikkert fordi eg ble så forbanna gal av å prøve å finne et nick som ikke var tatt Avatar: Passer til Zyko, pluss at headhuntere er kule.. Lenke til kommentar
mysjkin Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Katten min flyttet inn rett etter at jeg hadde lest 'Idioten' av Dostovjevsky, hvor hovedpersonen heter Mysjkin. Det høres jo ut som en ekstrem fornærmelse å oppkalle noen etter en slik person, men de som har lest boka vet at det er snarere motsatt... Navnet betyr forresten, i følge en russer jeg kjenner, 'Den som likner på en mus'. I mangel av noe annet nick tok jeg det, jeg liker navnet og bakgrunnen. Bildet er av Mysjkin i et litt surt hjørne. Jeg synes det ble litt kult. M. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 HER eropprinnelsen til nicket mitt avtar :jeg finner ikke bilder som er tøffe OG små nok Lenke til kommentar
Axes Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Fordi nicket er artig på et teknisk vis, avataren fordi jeg er kjekk! Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Nick : etternavnet mitt Avatar : Elisha Cuthbert er deilig Lenke til kommentar
Daye.04 Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 (endret) HER eropprinnelsen til nicket mitt avtar :jeg finner ikke bilder som er tøffe OG små nok 6378431[/snapback] Haha, ja! Vilt rå video, det! Digger'n Endret 25. juni 2006 av Nebur89 Lenke til kommentar
.com Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 nick: hadde skikkelig dårlig fantasi Avatar: fant en tilfeldig i avatar-tråden som jeg likte Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Nick: Stjal det fra Frode Overli sin tegneserie Rutetid, fordi navnet var morsomt. Avatar: Liker The Sisters of Mercy og logoen defor har jeg logoen i avataren. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Smallville for det liker Smallville Pokémonavatar fordi jeg fremdeles liker det. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 nick, aner ikke avatar, fordi den var fet, og rundt juletider for 1.5år siden fikk den en nisselue, og har ikke tatt den av siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå