Gå til innhold

Nick & Avatar - Hvorfor valgte du akkurat disse?


Bone

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tidenes mest uorginale nick må vel være mitt, however føler jeg at jeg har en legitim grunn.

 

Da jeg fikk hotmail får tusen år siden, var alle mulige navn brukt, tror tilogmed [email protected] var tatt. Ble litt sliten, derfor ble det kjapt til ericthelord@hot... Og den har fulgt meg litt overalt. Ericthelord ble litt til lorderic og så til Lord^

 

Så der har dere den.

 

Avatar skifter man som undertøy, en gang i uken sånn cirka.

Lenke til kommentar

Dirty Harry bruker jeg nå som avatarbilde, det gjør jeg fordi han er overtøff.

I know what you're thinking. "Did he fire six shots or only five?" Well, to tell you the truth, in all this excitement I kind of lost track myself. But being as this is a .44 Magnum, the most powerful handgun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself a question: Do I feel lucky? Well, do ya, punk?
Endret av Labraxas
Lenke til kommentar

Brukernavnet mitt har sitt opphav fra Commander Keen, som etter min mening er verdens beste og mest underholdne spillsererie! "Shadowlands" er hvor du befinner deg i kapittel fire i serien, "Secret of the Oracle" ;)

 

Avataren min er ingen ringere enn enn logoen til mitt favorittband :love:

Lenke til kommentar

Tja mitt nick stammer rett og slett fra etternevnet mitt,siden eg var meget uppfinnsom den gangen eg skulle ha hjelp med noe og regga meg her. Avataren er eit bilde av meg med ein bleie på hodet,med eit flott ansikt ingravert og greier. Ikkje noen gipsmaske her i gården nei.

 

Avataren viser på ein måte litt originalitet :hmm:

Lenke til kommentar

Egentlig hater jeg nicket mitt nå, men var i en periode tidligere kalt Mario for enkelhets skyld (Marius...)da jeg bodde på Gran Canaria. I tillegg så har jeg vel alltid vært stor fan av Super Mario spillene. men synes det ble litt for obvious og kalle seg Super Mario eller noe lignende, så av et drastisk anfall av "fjortiss" faktor, kom jeg vel opp med noe som jeg synes så tøft ut og lignet det jeg ville fram til, på den tiden... Har vurdert flere ganger å bytte, men har bare aldri somlet meg til det...

 

Avatar, Homer er kongen! Selv om jeg synes det har gått nedover med serien de siste sesongene, er han vel min alltime favoritt på tv-skjermen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...