Dorian Gray Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Avatar - Andy Kaufman 6328503[/snapback] Stram kar. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Tidenes mest uorginale nick må vel være mitt, however føler jeg at jeg har en legitim grunn. Da jeg fikk hotmail får tusen år siden, var alle mulige navn brukt, tror tilogmed [email protected] var tatt. Ble litt sliten, derfor ble det kjapt til ericthelord@hot... Og den har fulgt meg litt overalt. Ericthelord ble litt til lorderic og så til Lord^ Så der har dere den. Avatar skifter man som undertøy, en gang i uken sånn cirka. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Husker ikke helt hvor jeg tok nicket fra, ettersom det har fulgt meg siden jeg var veldig liten, men bildet kommer av at jeg var svoren Cowboy Bebop-fan da jeg registrerte meg her, og siden vil jeg ikke bytte. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Nstin har jeg fra Anarchy Online, og avataren fant jeg i et screenshot jeg hadde tatt av et spill på skolen. Et sånt spill der man kaster en dreit over en åker eller noe. Så la jeg merke til at de eksplosivene hadde ord på seg. Nemlig: OMFG TNT LOL Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 TomFu har vært nicket mitt ganske lenge nå. Og Angelina Jolie er deilig. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Shikaru er mitt nick. Avatar er fordi jeg liker parkour. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Hmm Ø.B. Fordi det er det folk kaller meg. Avataren kom vel fordi det var prat om esso her om dagen Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 (endret) Dirty Harry bruker jeg nå som avatarbilde, det gjør jeg fordi han er overtøff. I know what you're thinking. "Did he fire six shots or only five?" Well, to tell you the truth, in all this excitement I kind of lost track myself. But being as this is a .44 Magnum, the most powerful handgun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself a question: Do I feel lucky? Well, do ya, punk? Endret 9. august 2011 av Labraxas Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Nick: Navnet mitt. Avatar: Ingen andre enn meg. Lenke til kommentar
Rasks Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 rasks: tre 1. bokastavene i navnet mitt + 1. i mellomnavnet + 1. i etternavnet Avatar: klippet ut fra en fantastisk symmetrisk mønster jeg laget en gang Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Zeromac fant jeg på selv Avataren fant jeg i avatartråden Lenke til kommentar
Jan Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Gratulerer HalTan! : : : 1325509[/snapback] My eyes! Uansett.. Nick, avatar og signatur er pretty obvious Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 nick: "Evolution Entertainment". "Firmaet" mitt Avatar: Gjett 3 gang. Ble laget av en fyr i avatar tråden. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Gratulerer HalTan! : : : 1325509[/snapback] My eyes! Uansett.. Nick, avatar og signatur er pretty obvious 6332407[/snapback] Nick: fant det på en gang bare.. har fulgt meg siden.. Avatar: Fant et kult bilde av månen.. heh Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Brukernavnet mitt har sitt opphav fra Commander Keen, som etter min mening er verdens beste og mest underholdne spillsererie! "Shadowlands" er hvor du befinner deg i kapittel fire i serien, "Secret of the Oracle" Avataren min er ingen ringere enn enn logoen til mitt favorittband Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Tja mitt nick stammer rett og slett fra etternevnet mitt,siden eg var meget uppfinnsom den gangen eg skulle ha hjelp med noe og regga meg her. Avataren er eit bilde av meg med ein bleie på hodet,med eit flott ansikt ingravert og greier. Ikkje noen gipsmaske her i gården nei. Avataren viser på ein måte litt originalitet Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Egentlig hater jeg nicket mitt nå, men var i en periode tidligere kalt Mario for enkelhets skyld (Marius...)da jeg bodde på Gran Canaria. I tillegg så har jeg vel alltid vært stor fan av Super Mario spillene. men synes det ble litt for obvious og kalle seg Super Mario eller noe lignende, så av et drastisk anfall av "fjortiss" faktor, kom jeg vel opp med noe som jeg synes så tøft ut og lignet det jeg ville fram til, på den tiden... Har vurdert flere ganger å bytte, men har bare aldri somlet meg til det... Avatar, Homer er kongen! Selv om jeg synes det har gått nedover med serien de siste sesongene, er han vel min alltime favoritt på tv-skjermen... Lenke til kommentar
orginal Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Vel, nick bare-ble-sånn. Men avatar; En ekte mann! Angus MacGyver. Sett så mye på MacGyver serien, er "fan" av han (iallefall hockeysveisen)! Lenke til kommentar
Legendarisk Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Vel, nick bare-ble-sånn. Men avatar; En ekte mann! Angus MacGyver. Sett så mye på MacGyver serien, er "fan" av han (iallefall hockeysveisen)! 6335032[/snapback] Pfft, det er Richard Dean Anderson. Sorry for OT. Lenke til kommentar
orginal Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 (endret) For meg er Richard Dean Anderson MacGyver. Ingen andre. Å se han spille i andre filmer, serier blir bare dumt. Litt som å se Kong Harald på en skikkelig rølpefest blandt 14izzer. Beklager offtopic, ja. Endret 18. juni 2006 av kjor1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå