Skurupu Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 (endret) Nick: Rett og slett et tulleord jeg og noen kammerater fant opp på barneskolen, og som jeg begynnte å bruke som nick da jeg ble internetthore. Jeg bruker nicket til alt jeg gjør over internett, og har hatt det samme nicket i snart 10 år. Avatar er et bilde av Elminster kjent fra den fiktive eventyrverdnen Faerûn. Jeg byttet mye avatar før, men nå har jeg hatt dette i nesten ett år fordi jeg synes det er veldig fint. Endret 17. juni 2006 av Skurupu Lenke til kommentar
haarod Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Nick: HKoN- - Jeg heter Haakon, men siden jeg lagde denne brukeren for 2, 3 år siden var jeg inne i en kort fjortisperiode, så da var ikke "Haakon" godt nok. Derfor ble det "HKoN-" X-nick: Dare_devil - Jeg hadde en Dare-Devil fase for en del år tilbake, den varte vel en uke eller noe, og det var uheldigvis akkurat da jeg registrerte meg her. Avatar: Jeg har bilde av Rachel Bilson aka Summer Roberts i tv-serien The O.C som jeg er frelst av. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Nick: en makulert versjon av etternavnet mitt, der o og e slås sammen til ø. Dere uttaler det nok "smeboe", ikke "smebø", som var et kallenavn jeg hadde en gang. Avatar: Dette er selve Smeboen, en ånd som lusker rundt i skogen og stjeler barn, balsamerer dem og spiser de som chips med en frekk dip av agurk og guacamole blandet med Earl Grey Tea. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 KristianG. Vil tro dette er ganske selvforklarende, Kristian er fornavnet, og G'en er første bokstav i etternavnet mitt. Avatern har jeg ikke peiling på hvorfor jeg valgte. Lenke til kommentar
JensAndreas Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Satte bare sammen to helt tilfeldige navn som har fint lite med meg å gjøre:P avataren, dunno, spilte americas army mye for en stund tilbake Lenke til kommentar
............... Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Et gammalt kallenavn, ingen som vet helt hvor det kommer fra but, avataren så bare litt kul ut Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 hc er initsialene mine, men det var for kort, og så hadde jeg en ™-periode. Da ™ ikke ville virke, ble det Avataren er et selvportrett, tatt inn i skjermen på et videokamera. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Carl - Navn M - Første bokstav i mellomnavn Avatar = Garth Brooks looking dead sexy. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Har min avatar for jeg syns han er den kuleste fyren i flåklypa som er en genial film.. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Zappza - Nick jeg kom på under mitt første lan. Har enda ikke funnet ut hvorfor jeg valgte det Avatar - Jeg er stealthy og en pingvin Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 BeFs - Bjørn Erik F. Stavnes er mitt navn. Avataren laga jeg i paint, fordi jeg ville ha noe enestående. Har hatt den siden jeg registrerte meg på forumet. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Nick - NorthGarden - Etternavnet mitt er Nordhagen. Avatar - Det passer meg litt, jeg er en kald person og ryddig/minimalistisk. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Mr. Crowley fordi jeg liker sangen, og avataren... hey! Symbolisme! Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Spazz- fordi mange mener at jeg noen ganger er veldig hyperaktiv og ikke klarer å stå stille. f,eks i sta når jeg spilte volleyball med noen kamerater, og jeg løp over hele banen hele tiden og ropte "jeg har'n!"... Avatar- fordi Metallica er yndlingsbandet mitt. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 vel avatar er jo en fra HW sin server som jeg bruker fordi jeg ikke har noe bedre selv. nick er etter mitt eget navn Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Nick: Jeg heter Lars. Hater at jeg valgte det jeg har.. Er litt g4m3r-fjortiss :/ heh Avatar: Eneste jeg fant som var lite nok.. Orka ikke mekke noe annet, og siden starten her, har jeg hatt samme.. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Nick - Aner ikke. Avatar - Andy Kaufman Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 nick: ErikFN = Erik Fercho Nesvold. Som da er navent mitt og ikke adressen. Avtar: på grunn av at det er den beste skuespilleren som finnes. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Redline, etter er bilblad, fantasien var ikke akkurat på topp. Avataren tegnet jeg selv for en god stund siden. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Nick: Tok i grunn nicket pga at jeg liker tegneserien Spawn og i den serien er det en figur som går under navnet Curse. Er i grunn ikke sikker på hvorfor jeg har stor S midt inni nicket, men syntes vel det så kult ut da jeg registrerte meg med min andre konto her(en liten misforståelse, men den andre kontoen lever ikke) Avatar: Viste et bilde i Vil du bytte/få ny avatar-tråden og fikk positiv respons tilbake. am3k gjorde noen endringer på bildet og jeg likte resultatet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå