Gå til innhold

Nick & Avatar - Hvorfor valgte du akkurat disse?

Bone

Anbefalte innlegg

Nick: Rett og slett et tulleord jeg og noen kammerater fant opp på barneskolen, og som jeg begynnte å bruke som nick da jeg ble internetthore. Jeg bruker nicket til alt jeg gjør over internett, og har hatt det samme nicket i snart 10 år.

Avatar er et bilde av Elminster kjent fra den fiktive eventyrverdnen Faerûn. Jeg byttet mye avatar før, men nå har jeg hatt dette i nesten ett år fordi jeg synes det er veldig fint.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nick: HKoN- - Jeg heter Haakon, men siden jeg lagde denne brukeren for 2, 3 år siden var jeg inne i en kort fjortisperiode, så da var ikke "Haakon" godt nok. Derfor ble det "HKoN-"

X-nick: Dare_devil - Jeg hadde en Dare-Devil fase for en del år tilbake, den varte vel en uke eller noe, og det var uheldigvis akkurat da jeg registrerte meg her.

Avatar: Jeg har bilde av Rachel Bilson aka Summer Roberts i tv-serien The O.C som jeg er frelst av.

Lenke til kommentar

Nick: en makulert versjon av etternavnet mitt, der o og e slås sammen til ø. Dere uttaler det nok "smeboe", ikke "smebø", som var et kallenavn jeg hadde en gang.

Avatar: Dette er selve Smeboen, en ånd som lusker rundt i skogen og stjeler barn, balsamerer dem og spiser de som chips med en frekk dip av agurk og guacamole blandet med Earl Grey Tea.

Lenke til kommentar

Nick: Tok i grunn nicket pga at jeg liker tegneserien Spawn og i den serien er det en figur som går under navnet Curse. Er i grunn ikke sikker på hvorfor jeg har stor S midt inni nicket, men syntes vel det så kult ut da jeg registrerte meg med min andre konto her(en liten misforståelse, men den andre kontoen lever ikke)

Avatar: Viste et bilde i Vil du bytte/få ny avatar-tråden og fikk positiv respons tilbake. am3k gjorde noen endringer på bildet og jeg likte resultatet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...