Gå til innhold

Nick & Avatar - Hvorfor valgte du akkurat disse?

Bone

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
navnet er fra cs såg ein så hette wally wonka eller noe sånn huske ikke heilt

så kom eg på willy wanker :p

bildet så eg bruke va d minste eg hadde :)

6325387[/snapback]

Haha, seriøst? Jeg har møtt en fyr som kalte seg det óg! Han eide meg, da men :(

Lenke til kommentar

DemonFudge. Aner ikke hvorfor jeg valgte det nicket, men folka på ventrilo sier "Hello mr Fudge" hver gang jeg logger på så. :shrug:

Demon foran Fudge gjør at jeg sannsynligvis blir sett på som en fjortis, men jeg er kulere enn Hylo så det er greit.

Aner ikke hvor avataren er fra.

Lenke til kommentar

Nick: Jeg bruker egentlig et annet nick (eVeque^) fordi jeg driver med friidrett og det er en utstyrsleverandør for friidrett med dette navnet. Grunnen til at jeg ikke har byttet her er at jeg (tror) jeg har lest et sted for lenge siden at man må ha en spesiell grunn eller noe for å gjøre det.

Avatar: Fordi jeg liker Metallica, og synes det var et fint bilde. Skulle egentlig hatt et annet men det var for stort. Siden jeg ikke har noen redigeringsprogammer, med unntak av Paint, så tok jeg dette i stedet.

Lenke til kommentar

Nicket mitt fant jeg for 4 år siden, og har brukt det i de fleste sammenhenger siden. Fant det på en side med alviske navn, så fant jeg jo mitt alviske navn, og det ble Nevnarion.

Avataren kan vel sies å ikke ha noe med nicket å gjøre, det er et bilde av Vincent Valentine fra Final Fantasy Advent Children. Men jeg har brukt den her på forumet så lenge at det blir altfor rart å bytte nå. :p

Lenke til kommentar

Steffy = navnet mitt

Boy = kjønnet mitt

Avatar = Jeg beholder sjeldent en avatar særlig lenge, og har brukt avatarer fra 2001, A Clockwork Orange, Reservoir Dogs, Pulp Fiction, Goodfellas, Trainspotting, The Seventh Seal og nå er det godgutten James Dean. Jeg søkte om å bytte nick og fikk avslag, som kanskje var like greit.

Lenke til kommentar

Jeg kalte meg det jeg kalte meg for fordi jeg brukte et program før som het akkurat det, og hadde ikke tenkt å være her på forumet lenge... Har lyst til å skifte- Hvem skal jeg henvende meg til? :dontgetit:

Katten er søstern sin, og jeg lagde bildet på photoshop. Har ikke noen dypere betydning... :ermm:

Den er døv.

Endret av GameMaker
Lenke til kommentar

john: Første fornavn.

j: Første bokstav i etternavn.

Avatar: Har omsider - etter mye prøving og feiling med Deftones-covre, meg selv som South Park-figur og fingeravtrykk - landet på et utsnitt av en radiomikser (en eller annen Chilton eller Seemix, mon tro?), noe som i bunn og grunn oppsummerer hovedinteressene mine da en slik på en eller annen måte er relatert til de fleste av disse. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...