Gå til innhold

Nick & Avatar - Hvorfor valgte du akkurat disse?

Bone

Anbefalte innlegg

Gjest mafister
jeg så en dokumentar på tv2 om liv i sjøen og i det programmet var det en tøff (og veldig slem!) sjøstjerne som het Pycnopodia, jeg ble og er fortsatt utrolig fasinert av det dyret og jeg tok nicket dens. Pycnopodia er ganske langt, en dag bytter jeg kanskje til Pycno.

avataren er hentet ifra ett n64 spill som heter conker bad fur day som jeg synes er ett av tidenes beste spill, avataren er kul og så har jeg en liten greie for furries.

Du har vel hatt det mest seriøse svaret hittil :lol:

Synes du burde ha det lange navnet, schtilig!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
DrDoogie: har du bilde av deg selv? Doogie Howser ROCKER! :mrgreen:

Ja, jeg postet det over.

Seriøst:

<Eller nei, Pondus-modus>

"Og episodane med fulle folk i helgane som skrattlo høgt av meg, og gauka hjå heile byen kunne høyra, om kor lik eg vart 'dåktor doogie', reknar eg som ei medvirkande årsak til at eg inkje fekk meg dame før i høg aldar. Og at eg no barberar hovudet mitt, i rein frykt for å høyre ei full krembolle bryta ut i krampelattar når eg forsøkar å sjekka ho opp."

</pondus-modus>

Lenke til kommentar

Nicket mitt har vært variert litt på forskjellige steder mellom Razorblade, Rusted Razor og Razor som jeg vel egentlig kaller meg rundtomkring nå.. Både det og avataren min kommer av mitt kjære barberblad i sølv som har hengt i et kjede rundt halsen min i cirka 10 år nå..

Rusted Razor kom vel egentlig av at bladet fikk noe som minna litt om rust.. (Fikk noen brune/svarte prikker på det, går av med sølvpuss men kommer tilbake igjen)

Bruker og nicket Merovingian noen steder, og ja, jeg vet det er brukt i en av matrix-filmene, men merovingian har en sentral rolle i historien om den hellige gral og atlantis og hos "Merovingian Order of the Holy Grail".

Snappa det opp fra en dokumentar jeg nesten så på en gang..

Bytter litt fram og tilbake mellom avataren med bladet mitt og en avatar med bilde av favoritt-figuren min fra spill noensinne; Cloud Strife fra Final Fantasy 7!

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Yeah.. Fant denne tråden mens jeg sjekke om det var no'n som hadde tatt en poll om.. Ja... Så fant jeg denne trå'n interessang, og bestemte meg for å forklare om nick/avtar'n min :D

Nick: Fordi det er navnet mitt baklengs.. Og tallet skjønner dere vel selv

Avtar: Fordi det er fra noe broren min gjorde en gang... Og filma. Han kidnappa kameraten sin, og kjørte han langt ut til helvette, og.. Kødda me'n... Det bildet er da fra da vi kjørte han ut.. Vilt fun.. Og digger det bildet, fordi det ser så vilt rått ut.. Og jeg filma, da... That's the reason :w00t:

Lenke til kommentar

Oi, du har jammen gravd godt i arkivene. Godt jobbet. Jeg ser ikke noe galt i å fortsette denne tråden. Ganske tidløst tema.

Steffenm - burde være ganske selvforklarende. Altså, navnet mitt for de som ikke skjønte det.

Jeg har overraskende dårlig fantasi når det gjelder avatarer. Men jeg orket ikke ha noe som er lagd på 15 minutter i Photoshop heller, liksom. Ville finne noe som hadde noe med meg å gjøre. Og jeg er jo født i stjernetegnet Løven, i tillegg til at jeg oftest føler meg som et kattedyr :roll: Liker best å daffe i skyggen når det er varmt og sol. Er b-menneske (jeg tror løver er b-dyr), er veldig tålmodig, god matlyst, og har rikelig med energi og utholdenhet når det trengs. Derfor er jo løven idèell for meg. Dessuten var bildet jeg fant helt utrolig vakkert, så jeg bestemte meg med en gang.

http://www.albertorossini.com/images/photo...-%20PREMIUM.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...