megavolt Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Jeg tenkte så mye at jeg sluttet å tenke. Avataren...ja....den sier vel seg selv... Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Ehhh... Ja, avateren har jeg fordi jeg synes den er fin, og fordi jeg liker gullfisker (har ikke gullfisker, stress og mate de og rense akvariet) Og nicket: ehh, 1000volt Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 derfor jeg har avataren er fordi at jeg digger dimmu borgir : Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 psilocybe: Liker ordet, enkelt og greit. Er ikke noe dop-tryne, bare sånn at det er sagt. avatar: Meg selv, såklart. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Nick: Blanding av 2 navn. Folk som har peiling på god musikk sjønna kem det e *grin* _ kom av at det såg litt stusselig ut uten Avatar: Dunno.. Tatt den fra ein kamerat.. Var tøff + at eg heller ikkje kan kallast krsten, ei heller antikrist. Btw: Kan eg få kopiere siggen din flodhest? *grin* Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Yeah, kopier i vei BTW, fikk du navnet fra satyricon? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 PoleCat blir forkortet til PC. Polecat betyr ilder, som er tøffe dyr. Avataren fordi Freddy er konge! Lenke til kommentar
Tammaz Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Tammaz, fordi jeg heter Thomas Avatar, fordi jeg så denne posten og tenkte jeg skulle si noe artig om Hitler, men som tiden gikk glemte jeg hva jeg skulle si. Så jeg endte opp med en avatar av Hitler. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 BTW, fikk du navnet fra satyricon? hehe, nope *grin* Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Tammaz, fordi jeg heter Thomas Avatar, fordi jeg så denne posten og tenkte jeg skulle si noe artig om Hitler, men som tiden gikk glemte jeg hva jeg skulle si. Så jeg endte opp med en avatar av Hitler. Folk kan tro du er nazi :gretten: Jeg hadde funnet med en annen avatar Hvem gidder vel å ha hitler på avataren?!? Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Hehe, fet sigg. jepp :-) Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Hvem gidder vel å ha hitler på avataren?!? Tammaz? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 nick : Navn/alder avatar: fordi. Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 nick : Navn/alder avatar: fordi. er du 87 år eller er du født i 1987? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 jeg så en dokumentar på tv2 om liv i sjøen og i det programmet var det en tøff (og veldig slem!) sjøstjerne som het Pycnopodia, jeg ble og er fortsatt utrolig fasinert av det dyret og jeg tok nicket dens. Pycnopodia er ganske langt, en dag bytter jeg kanskje til Pycno. avataren er hentet ifra ett n64 spill som heter conker bad fur day som jeg synes er ett av tidenes beste spill, avataren er kul og så har jeg en liten greie for furries. Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Hvem gidder vel å ha hitler på avataren?!? Tammaz? hint: retorisk spm :-) Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Fått meg ny avartar nå Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Vel bruker SnowDOG_ som nick fordi eg liker hunder og fordi hunden min er blanding av snøhund. Kalte meg PetBULL eller DOGO før. SnowDOG_ er da blitt den faste nicket mitt siden det er den eg har brukt lengst. Jaja Avataren er meg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå