Gå til innhold

Nick & Avatar - Hvorfor valgte du akkurat disse?

Bone

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

cnil - veit ikke.. syns jeg var dødskul når jeg fant på nicket (synes selfølgelig ennå at jeg er dødskul), og så har det bare blitt sånn.. Men for all del, det er ikke "snill" eller "chil", det uttales senil :D

avataren må vell byttes ut med noe nytt, ble litt stor nå, men jeg henger mye på mobilforumet, så måtte ha en telefon i avataren..

Lenke til kommentar

Dunestar fordi mitt mellomnavn er Runestad.

Dunestar er altså Runestad der sen første og siste bokstaven har byttet plass.

Åsså ble det døds-stilig, tenkte jeg. I etterkant har jeg funnet ut at Dunestar er noe som har med radio-sender å gjøre ...

Avataren fordi den er megastilig! :D

Lenke til kommentar

Hei!

Nicket mitt er rett og slett kallenavnet mitt .. blir kaldt bjaa (bjå) pga. etternavnet mitt... bjaaland.

Avataren min har jeg pga. det var min favoritt pokemon på den tiden det var populært...dessuten hadde vi på forumet for en stund siden en slags pokemon feber... jeg har også brukt en annen avatar som jeg kommer til å gå tilbake til snart...

Dette er alså den gamle avataren min:

pvdude.JPG

Lenke til kommentar

Mephisto - Gresk Me-fis'to, "not lover of light", tjener av Lucifer, som kunne/kan vekke de døde og hjelpe folk mot at de ga dem sjelen sin.

Da jeg skulle regge mephisto på hotmail var den tydligvis tatt... så jeg la til King foran...

avatar er egentlig MSN display pic, men bruker den som avatar siden jeg liker sureallistike, morsomme saker...

Lenke til kommentar
Dunestar fordi mitt mellomnavn er Runestad.

Dunestar er altså Runestad der sen første og siste bokstaven har byttet plass.

Åsså ble det døds-stilig, tenkte jeg. I etterkant har jeg funnet ut at Dunestar er noe som har med radio-sender å gjøre ...

Avataren fordi den er megastilig! :D

The planet is Arrakis, also known as... DUNE

*grin* :mrgreen:

Lenke til kommentar

Nicket mitt så dagens lys da jeg satt på et 56k modem og skulle regge meg på AIM. Var litt desperat fordi muttern skulle ringe så jeg så på et Red Alert 2 over som lå foran meg og helt nede stod det Loomy-noe.. Så jeg tok det og siden har det vært et fast Internettnavn.

I avataren kan dere se min gode venn Weebl, fra The everyday happenings of Weebl, and sometimes Weebl's friend Bob: http://www.weebl.jolt.co.uk/

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Valgte nicket Candyfloss fordi jeg elsker sukkerspinn. Simple as that.

Avatarer bytter jeg nå og da, men akkurat nå har jeg et bilde av meg selv.

Lenke til kommentar

Akkurat nå...? Eller alltid? ;D

Jeg har min avatar fordi jeg ikke får lov til å bytte, og sosohal fordi jeg ikke har noe annet "vettugt" å kalle meg.

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Akkurat nå...? Eller alltid? ;D

Jeg har min avatar fordi jeg ikke får lov til å bytte, og sosohal fordi jeg ikke har noe annet "vettugt" å kalle meg.

Hva betydde sosohal igjen? stor og sterk og hersker alle....hjelp meg nå, klarte det nesten :nice:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...