zennox Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 zennox - har alltid brukt det i spill. Det kommer fra den gangen jeg spilte CS, så så jeg en som het "zinnix" så tenkte jeg, dæven det var tøft. Så stjal jeg fundamentet og fixet og trixet litt. Dette er riktignok en 6-7 år siden, har bare beholt det siden. Avataren fordi den er freesh. Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Treng eg å forklare forholdet mellom avatar og nick? Men navnet fekk eg av ein tråd eg laga.... Heite eplekaka88 før men dette kom i konflikt med ein forumbruker Så starta ein tråd om eit nytt navn så kom dette forslaget ut Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Nicket er basert på en gammel intern CS-spøk. Jeg har fått høre mye rart om nicket, men det har nå bare blitt sånn. Skal vel finne på et bedre, nå som jeg har gått inn i de voksnes rekker. Avataren er et bilde av Moog sjøl. Sier i bunn og grunn bare at jeg liker å produsere elektronisk musikk. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Bennythen00b - Heter Benny og er en n00b, spesielt i cs... Avatar - Ville bare påpeke at jeg er 13 år Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 (endret) Avatar: Hadde nettop spilt Raving Rabbids til Wii, sökte saa etter Rabbid-bilder paa nett, fant dette, beskar det, la til ramme. Brukernavn: Etter at Rabbid med julenisselue vant juleavatarkonkurransen i fjor bytta jeg brukernavn til Rabbid. Endret 21. november 2008 av Rabbid Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Nick: Først kalte jeg meg X-Nobbit som en parodi på gamere. Nobbit kom fra en historie jeg laget på skolen som handlet om Nobbiter, Frodo Faggins, Dam som var svart og hvit(forskjellige foreldre) og Pandalf som var en gretten gubbe. Etter og ha byttet avatar til Batman og siden jeg digger Batman og trengte nytt kalle navn så ble det batnobbit. Slik at de skulle ha en viss aning om hvem jeg var. Avatar: Digger Batman Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 (endret) Nick: Det er jo navnet mitt da, og jeg føler ikke at jeg trenger å gjemme meg bak et nick. Avatar: Er storkunde hos www.jinx.com og må jo reklamere litt for denne herlige nettsjappa. Endret 21. november 2008 av T-Solberg Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Nick: fordi jeg har blitt veldig opptatt av data i de siste årene og har hatt flere SLI maskiner med de beste og dyreste kortene fra nvidia. Avatar: fordi jeg driver med golf som en seriøs hobby. Lenke til kommentar
Dark Fire Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 RPG nickname, tilfedlig mattematisk formula innenfor kvantemekanikk. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Nick: Vel.. har brukt det i mange år, så er det eneste jeg husker. Og liker kaniner da. Avatar: Den ene kaninen min. Tenkte kanskje å bytte snart, men.. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Tror jeg har hatt en liten fetisj for kaker opp gjennom tiden. Hadde en klan i cs som het bløtkakeguttene og eller så liker jeg kaker. Kakesjef falt naturlig. Avataren er nå nettop skiftet ut og jeg føler jeg har funnet meg selv med denne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå