Gå til innhold

Nick & Avatar - Hvorfor valgte du akkurat disse?

Bone

Anbefalte innlegg

zennox - har alltid brukt det i spill.

Det kommer fra den gangen jeg spilte CS, så så jeg en som het "zinnix" så tenkte jeg, dæven det var tøft. Så stjal jeg fundamentet og fixet og trixet litt. Dette er riktignok en 6-7 år siden, har bare beholt det siden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nicket er basert på en gammel intern CS-spøk. Jeg har fått høre mye rart om nicket, men det har nå bare blitt sånn. Skal vel finne på et bedre, nå som jeg har gått inn i de voksnes rekker. Avataren er et bilde av Moog sjøl. Sier i bunn og grunn bare at jeg liker å produsere elektronisk musikk.

Lenke til kommentar

Avatar: Hadde nettop spilt Raving Rabbids til Wii, sökte saa etter Rabbid-bilder paa nett, fant dette, beskar det, la til ramme.

Brukernavn: Etter at Rabbid med julenisselue vant juleavatarkonkurransen i fjor bytta jeg brukernavn til Rabbid.

Endret av Rabbid
Lenke til kommentar

Nick: Først kalte jeg meg X-Nobbit som en parodi på gamere. Nobbit kom fra en historie jeg laget på skolen som handlet om Nobbiter, Frodo Faggins, Dam som var svart og hvit(forskjellige foreldre) og Pandalf som var en gretten gubbe.

Etter og ha byttet avatar til Batman og siden jeg digger Batman og trengte nytt kalle navn så ble det batnobbit. Slik at de skulle ha en viss aning om hvem jeg var.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...