Gå til innhold

Nick & Avatar - Hvorfor valgte du akkurat disse?


Bone

Anbefalte innlegg

Nick: Brukte det da jeg spilte WC3 og min første char i WoW. Da jeg registrerte meg her spilte jeg WoW.

 

Avatar: Legendariske Torgo fra Manos - The hands of Fate. Også regnet som tidenes dårligste film, for min del, er det tidenes beste. Fyren som spilte Torgo tok livet sitt noen måneder etterpå pga. narkomisbruk, du kan tydelig se at han var på syre under filmen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nick: For ca et år siden googlet jeg "Knut den store" (heter Knut), og vips kom det opp en dansk fyr som hadde regjert over england og danmark - men siden dem ikke kunne si Knut der borte sa dem Canute The Great.

 

Avatar: Byttet avatar etter å ha sett en family guy episode hvor cookie monster er på avrusnings :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Commando Sondre fordi jeg alltid har brukt det (tok meg tre år før jeg kom på det nicket... I mellomtiden brukte jeg NightHawk og BalckHawk :p ). Avataren valgte jeg bare fordi jeg ville ha en ny avatar.

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Nick:

Navnet "Lars" var opptatt og jeg hadde tidligere prøvd å gjøre narr av alle fjortisene som mente de var skikkelig kule når de bytta ut bokstaver med tall i alle nick. Så jeg prøvde meg på en liten ironisk vri. Problemet var bare det at ingen skjønte at jeg prøvde å være morsom.

 

Avatar: Et bilde av sønnen min hvor han var ekstra sjarmerende. Og så hadde jeg rett og slett lyst til å ha han der.

Lenke til kommentar

Nick: Henta fra Pondus, der de preket om metallband. Hehe!

Bruker det også på Guitar Band (X360) eller hva svarte det heter.

 

Googla fram et bilde som passet til Nicket...

 

Edit: Før hetet jeg Deimos. Det er grunnet av en astrobok jeg leste back in 2002 da jeg skulle lage meg nick for Halo1.

For de uvitende: Deimos er en Måne som går rundt Mars...

Deimos representerer skrekk. XboxLive gamertag: Deimos1987

Fikk brodern til og lage seg XboxLive konto til Phobos.

Endret av Lord Grÿllwotth
Lenke til kommentar

Avatar fordi jeg har trent karate i mange år.

 

Nick stammer fra Tolkien og Ossë som er en Maia som styrte elver og stormer.. Likte bare nicket. Osse-Mon fordi jeg han på en irc-kanal der hvor en av brukerene til stadighet sa: "Hey mon!" hver gang jeg joinet ;)

 

Jeg registrerte meg med Osse her i 18hundreogbrødmangel, men glemte l/p, re-reget meg med osse-mon noen år senere, og har klart meg med det :p

Lenke til kommentar

Nick: Jeg heter Charlotte. Bokstaven Q stakkar, får aldri være med i norske ord, så jeg gjør ham en tjeneste. Dessuten fant jeg nettopp ut at bokstaven Q er symbolet for varme, og siden jeg er heit, paser jo det supert. HEHE.

 

Avatar: Jeg.. liker emohår? Dvs, de fine variantene. Synes det er kunstferdig og stilig, men orker ikke å ha det selv :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...