Gå til innhold

Nick & Avatar - Hvorfor valgte du akkurat disse?

Bone

Anbefalte innlegg

Heisann! :-)

Tenkte jeg skulle ta en liten runde om Nick & Avatarer;

Med det lurer jeg på hvorfor du valgte akkurat det nicket og den avataren Du bruker? Synes sånne ting er litt interessante jeg!

Litt om meg;

Nick; Bone

Fone Bone er en tegnefigur i en av mine favoritt -tegneserier; Jeff Smith's Bone. Synes karakteren er en søt og artig figur. Du kan lese mer om tegneserien [url="http://www.boneville.com"]her[/url].

Med vennlig hilsen

Bone :nice:
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

B|Real stammer fra B-Real som i utgangspunktet var mitt IRC-nick på EFnet for en del år siden, men som alle vet som har brukt IRC, så er nick-stjelere alltid koselig.

Og når jeg satt på ISDN var det ikke mye valg, så det blei B|Real.

B-Real er frontfiguren i gruppa Cyress Hill som jeg hørte veldig mye på "i mine yngre dager". Er blitt litt mere Metal i det siste nå ;)

Avataren min byttet jeg nettopp fra min pandoras box til litt Luis-Royo artwork.

Er utrolig fan av tegningene hans. Her kan dere se noe av hans arbeid.

Min nåværende avataren er et litt redigert bilde av Louis Royo kalt Malefic

der jeg har bare tatt bort fyren i bakgrunnen i photoshop.

Har også en signatur-bilde som jeg har laget som dere kan se eksempel på her

Lenke til kommentar

Avateren er av bikkja mi, og den er bare så kul ;) Avaten varierer nok fra tid til annen...

Wabby AKA ^Wabby^ - Det var i 1995 , gikk i klassen med en som ikke kunne si r, så han klarte ikke å si Bjørn, og jeg heter Wang til etternavn, så han kallte meg alltid wabbis, og tidligere så hadde jeg bare tafatte nick på IRC....

Så etter dette året så var wabbis klistret i hjernen min, og en liten vri... VIPS... da kom Wabby :D

Lenke til kommentar

nvoetfiv.. Altså.. vifteovner er kule ting. Navnet på kule ting baklengs, er enda kulere. Damn! Nvoetfiv!

Avataren er en sketch av Che (Che Guevara)... Jeg gidder ikke holde foredrag om han her og nuh, så bare søk på "che guevara" i google elns.. It must be the icebears!

Lenke til kommentar

Jeg skulle skifte nick fra Piss of shit,men jeg fant ikke ut noe.SÅ så jeg bak dvd-coveret til Ghost Ship,og merket at det at en kis som het for Zemeckis til etternavn så tok jeg bare det.

Avataren:Det er en predator,valgte det grunnet at predator filmene er utrolig bra og at jeg digger predator :D

Lenke til kommentar

LordTimmy var egentlig Timmy O'Toole før, men det hørtes litt søkt ut. Så jeg slang på Lord foran. Personlig er jeg ganske fornøyd med det.

Avataren er Andrea Corr, fra the Corrs. Fin dame, musikken er ikke like fin. Selv om første albumet er knall. Men det hadde vært tøffere med en Jimi Hendrix avatar eller noe... jaja, får vel bytte snart.

Lenke til kommentar

Hmmm vel Term er egentlig en viderutvikling av et lengre nick tidligere. Har hatt dette i 6 år nå, nå heter jeg stortsett LordTerm der jeg spiller / er på nettet. Mye pga nick stjelere. Avataren min er rett og slett et bilde av dama mi :mrgreen:

Btw luis royo er helt rå å tegne. Jeg har ei venninne som har mange av bøkerne han med tegninger. De er så sinnsykt rå :)

Lenke til kommentar

Jeg så Honcho live på Rockefeller som oppvarmingsband for Candlemass.

Fikk helt bakoversveis (og jeg har rimelig langt hår altså). Dødsfet nord-norsk stoner metal! Vokalisten imponerte meg mest, fra utseendet trodde jeg han kom til å høres ut som en hvilken som helst Eddie Vedder/Nirvana-klone, men pokker som mannen kan synge. Hadde ikke hørt et pip om bandet før da.

Ang. nicket mitt, det er noe jeg fant på for hvem vet hvor mange år siden, når jeg holdt på med BBS'ing på Amigaen. Mener det stammer fra Bite (sånn som vampyrer gjør) og så slengte jeg bare på en X for å få det mer..husker ikke :p:

Muligens noe med at jeg dreiv med ASCII-logoer og fant ut at X var en tøff bokstav å avslutte 4-linjers logoen min med.

Avataren er Aaron Braithwaithe fra My Dying Bride i livesituasjon.

Et av de vakreste og tristeste goth-metal bandene som finnes på jord.

Synd de ikke har egen fiolinist mer, men de sparker fortsatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...