Gå til innhold

[Løst] Prising av Komplett Gamer Premium - GTX 780 Edition

Anbefalte innlegg

Hva synes dere er rett pris for denne? Den er ca 1 år gammel

Fractal Design Define R4 Black Pearl

Silver Power SP-S750M 750W PSU

ASUS P9X79 LE, Socket-2011 Hovedkort

Intel® Core i7-3820 Processor

Corsair Vengeance DDR3 1866MHz 32GB CL10 Ram

Intel® High Performance Liquid Cooling til prosessor
ZOTAC GeForce GTX 780 3GB PhysX CUDA Skjermkort

Samsung SSD 840 Series 250GB

WD Desktop Blue 1TB

ASUS Xonar DX Lydkort

Samsung DVD Writer, SH-224BB

Windows 8

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det høres litt i overkant av mye, men viss det er sant, så skal man ifølge utregningen kunne få

9 400kr

Men man får jo 980 2 way sli for den prisen så er det noe du ikke forteller om skjerm,mus, tastatur, høyttaler etc?

18.647,59 var ny pris :) Tror skjermkortet kostet runt 6000kr ellers var det med noen billige høytalere som jeg ikke regner med

Lenke til kommentar

Sliter veldig med å skjønne prosessorvalget her.

18650,- herregud...

Hvis du virkelig har tenkt å selge den allerede, forvent et ganske heftig verditap iallefall.

Hadde ikke kjøpt den her til 9k med den prosessoren.

Edit: men som alltid, legg den ut høyt og pris ned hvis den ikke ryker.

Endret av Sampson
Lenke til kommentar

18650,- herregud...

Er ikke veldig overraskende når han kjøpte GTX 780 til 6000 kr, 32GB RAM, og LGA2011. I en ferdigbygget Komplett-pakke...

Beklager trådstarter, men du har en død prosessorsokkel, et skjermkort som koster under 3000 kr nytt i dag, en prosessor som er to år gammel, og sinnsvake mengder RAM. Dessuten betalte du en god del ekstra for at Komplett skulle bygge maskinen, så du må regne med at pristapet er på omtrent 50% (om ikke mer.) Om du syns den ikke holder følge i dagens spill vil jeg heller anbefale å oppgradere skjermkortet til noe som henger bedre med i svingene.

Lenke til kommentar

18650,- herregud...

Er ikke veldig overraskende når han kjøpte GTX 780 til 6000 kr, 32GB RAM, og LGA2011. I en ferdigbygget Komplett-pakke...

Beklager trådstarter, men du har en død prosessorsokkel, et skjermkort som koster under 3000 kr nytt i dag, en prosessor som er to år gammel, og sinnsvake mengder RAM. Dessuten betalte du en god del ekstra for at Komplett skulle bygge maskinen, så du må regne med at pristapet er på omtrent 50% (om ikke mer.) Om du syns den ikke holder følge i dagens spill vil jeg heller anbefale å oppgradere skjermkortet til noe som henger bedre med i svingene.

Den fungerer utmerket og har aldri hatt problemer med den. Selges pga flytting å ingen plass å ha den i den nye leiligheten, så jeg skal gå over til laptop

Lenke til kommentar

Tror kanskje det kan lønne seg å selge noen av delene hver for seg, men det vil jo da ta lengere tid.

32GB RAM er jo rimelig overkill, så der kan du fint ta ut 16GB å selge det for seg selv. Prossesoren tror jeg kan bli vanskelig å få mye igjen for siden den ikke er mulig å overklokke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...