Gå til innhold

Hafslundparken i Sarpsborg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her melder jo spørsmålet seg om du traff sola eller kanskje er det månen med spretterten???

Ja, min første tanke gikk faktisk til sprettertemne her.

Med en av mors syltestrikker blir jo en slik et fantastisk våpen å bruke på både dyr, fugl og menneske når man er guttunge.

Dette treet blir nok mer som et krigsvåpen for bruk i fordums tid når man tenker på filmer fra romertiden etc.

Kanskje en litt søkt komposisjon som jo funker godt.

Skulle jeg pirke litt kosmetisk så måtte det bli å påpeke litt kloning av småkvister oppunder ramma på høyre armen eller beinet - alt ettersom man ser det.

Lys, skarphet og farger er det ingenting å si på.

Roar

Lenke til kommentar

Her melder jo spørsmålet seg om du traff sola eller kanskje er det månen med spretterten???

Ja, min første tanke gikk faktisk til sprettertemne her.

Med en av mors syltestrikker blir jo en slik et fantastisk våpen å bruke på både dyr, fugl og menneske når man er guttunge.

Dette treet blir nok mer som et krigsvåpen for bruk i fordums tid når man tenker på filmer fra romertiden etc.

Kanskje en litt søkt komposisjon som jo funker godt.

Skulle jeg pirke litt kosmetisk så måtte det bli å påpeke litt kloning av småkvister oppunder ramma på høyre armen eller beinet - alt ettersom man ser det.

Lys, skarphet og farger er det ingenting å si på.

Roar

Takk for konstruktiv kritikk, Roar. Spretterten var det jeg så, hvor man kunne ha verdens største syltestrikk og skyte ildkuler i dette tilfellet. Guttungen i meg våkna til liv når jeg så spretterten , litt søkt komposisjon, men likevel artig motiv.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...