AnonymDiskusjon Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Hei, Jeg hadde en eksamen i forrige uke som jeg ikke kunne dra på på grunn av akutt matforgiftning, dvs jeg kastet opp hele tiden og det ville vært umulig å dratt på den. Nå har jeg vært bra i 4 dager og utrolig nok blitt dårlig igjen. Jeg trenger da ny lege erklæring men er redd for å dra til samme legen min på nytt. Liker legen min kjempe godt, men er redd han skal tro jeg prøver å "lure" han om jeg sier jeg er spysjuk og dårlig igjen nå og tenkte å dra til en privatlege. Har de oversikt over når jeg var hos legen min forrige gang? Fastlegen min er ikke privatlege. Anonymous poster hash: b4c7b...891 Lenke til kommentar
pakini Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Nei, det har de ikke. Om du går på en privat klinikk ala Volvat, så vet ikke den legen der at du var til fastlegen forrige uke! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Leger er stort sett ikke "på internett", de sender disketter rundt fremdeles. Men privatklinikker har vel ingen som helst avtale med å få pasientlogger fra andre leger. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2014 Takk for svar. Det gikk fint, fikk legeerklæring og ingen spørsmål fra tidligere henvendelse hos fastlegen. Anonymous poster hash: b4c7b...891 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Svaret er enkelt og greit nei. Leger har normalt ikke tilgang til opplysninger om andre pasienter enn sine egne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå