Boralis Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Hm satte inn en helt ny cpu i mitt hk og startet opp, det blir lys på hk diskene starter og alle viftene, men den booter ikke opp får heller ikke det berømte pipet i høyt. Kan det vere feil på cpuèn Lenke til kommentar
ericc2233 Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 har hørt noe lignende før..da var d feil med cpu'n.. men er ikke sikker. mvh Eric Lenke til kommentar
dominus Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 denne kommer jeg til å følge veldig nøye med på...sliter med det samme sjøl...2500+, A7N8X og Twinmos minne... jeg har resatt bios, flashet den, tatt ut cpu, satt den inn igjen og bannet..mange ganger og høyt må vite ruinert meg på minne for så å bare ikke få så mye som et pip i høyttaleren engang.... frustrerende.. Lenke til kommentar
Kavroom Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Kan være begge deler ut fra det du sier. Har du mulighet til å prøve en annen cpu vil du eliminere en av de. (Eller et annet hk for den saks skyld). Lenke til kommentar
impala_ Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 En kompiss av meg hadde det problemet før han skiftet ut skjermkortet. Alt startet men det kom ikke noe pip, alt var bare svart. Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Er det intel pcen din vi snakker om eller?? Bare lurer, kanskje det har noe å si!! vet aldri Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 31. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2003 Det som er det rare er at alt funket for en uke siden med den andre cpuèn, den har jeg desverre ikke nå får dra til en kompis og prøve den der, har prøvd med andre grafikkort og andre minnebrikker uten res. Lenke til kommentar
magnuslundstein Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Samme skjedde med meg og, da hadde jeg en 2600 xp og en a7n8x med 512 twinmos pc3200... Da var det iallefall cpu'en som var fucka. Ville prøvd å rense cpu'en + heatsinken grundig med isopropanol, og så forsøkt på nytt.. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 31. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2003 Vel har snakket med psdata de skulle hive seg rundt og sende en ny express, snakk om service.(de sender med et asus P4 C800E også) Men lurer litt på om det kan vere hk i så fall er det nr to av dette som streiker og da er det også det siste. Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Jeg bare lurer på en ting, igneting med dette å gjøre da! Hvor mange pcer har du egentlig?? Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Hei Snekker`n For en stund siden hadde vi en diskusjon andgående feil på HK. Som jeg oppfattet deg da så var det bare Abit som var tingen samt at de var så godt som feilfri. Som jeg oppfatter situasjonen nå så begynner du å trekke tvil om de holdningene du hadde var rett. Dette finnes andre HK også. Personlig trur jeg det er CPU som er gåen dersom du fikk denne feilen etter at du byttet CPU. Lykke til videre og god helg Lenke til kommentar
Star Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Hei! Jeg har et MSI kort og en 2500+ samt Twinmos 3200 ram... Det føkker seg til her og heeele tiden! Riktig nok fungerer pc`n, men den bruker en umåtelig tid og piper og koser seg. Under oppstart, hender det ofte at maskinen må plugges ut, 2-3 ganger før jeg får start på den.. Noen opplevd noe lignende? MSI k7n2 Delta ILSR AMD Barton 2500+ Twinmos 3200 256 DDR Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 ta ut CPU og fest den på nytt og voila Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 31. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2003 Som jeg har sagt tidligere så er det mest feilfrie hk jeg har benyttet utvilsomt MSI, har ikke noe imot asus, men som sagt tidligere så har de hatt trøbbel med P4 C800 noe jeg selv fikk erfare da jeg fikk to stk som ikke funka, men jeg har ikke sagt at at asus er dårlige, etter dette gikk jeg over til abit disse har fungert 100% helt til jeg fikk første utgave av MAX3 det var feil på dette som verken jeg eller komplett fant ut av, om det er feil på dette som jeg nå har vet jeg ikke men skulle det vise seg at det er kortet som er problemet vil jeg gå for asus P4C 800E, dette er et kort som jeg har annbefalt til flere andre. Abit Max3 er som sagt hakket bedre på klokking men viser det seg at kortet er årsaken så får det fyken. Må bare berømme Psdata nok en gang som hiver seg til og sender nye varer i expresspakke så jeg har dem her i morgen. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Hei Igjen Jeg trakk frem denne saken kun for å "trimme" litt - dette er ikke vondt ment. Dersom du går over til P4C 800E så er jeg svært interessert i å høre hvordan dine erfaringer blir. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 31. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2003 Skjønner det, skulle det som sagt vere hk så blir det asus , får da håpe det er like bra som det asus P4 PE kortet jeg hadde Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Jeg har et AsusP4C800-E Deluxe. Jeg har ihvertfall ingenting negativt å si enda... Det er stabilt og overklokkingvennlig. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 31. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2003 Høres bra ut, har heller ikke hørt noen klage på det men P4C800 derimot er det mange som har slitt med. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 La oss si at dette hk du har nå er blitt fukka. Litt rart at du har hatt to Abit MAX 3 kort som ikke har fungert skikkelig, mens jeg ser utrolig mange som har det kortet som ikke klager i det hele tatt. Har aldri så vidt som jeg husker lest noen ting som helst om at MAX 3 kortene er det bare feil på o.l. Litt rart egentlig, kan være du som er uheldig? : Edit: kan være tidlige versjoner av dette hk som ble produsert med feil... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 31. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2003 Tja vet ikke jeg, det eneste jeg vet er at alle komponenter som står på det er valgt fra øverste hylle og jeg bruker ikke økt volt på noe annet enn rambrikkene, ser en test som ocshoot har at der er variasjoner i strømmen, kan vere noe der, men får håpe at det er cpu. Bruker armlenke ved montering i tillegg monterer jeg temmelig mange pcèr pr år uten prob, iallefall er det ikke serlig morro når sånt skjer. Det første var feil på da jeg fikk det, dette har jo fungert fint til nå,så vi får se når jeg finner svaret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå