AfterGlow Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Og de aller fleste vil snart betale under 100 dollar for en mobil, ifølge Gartner.– Snart vil over halvparten av alle Internett-brukere foretrekke mobilen og nettbrettet Lenke til kommentar
Cretinous Git Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Jada. Og i 2015 vil Windows Phone 7 være nest størst i verden. 2 Lenke til kommentar
Ping7 Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Og jeg som gikk og hadde lyst på en Macbook Air. Jaja, får kjøpe en iPad i stedet da... Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 For å konsumere innhold, er mobile enheter kjempefine, men å bruke disse til å skape innhold, så lønner det seg å bruke datamaskiner da de sørger for mer ergonomi. 1 Lenke til kommentar
hekatombe Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 (endret) 2% lager innhold for smartphon og nettbrett, 90% konsumerer møkka med et fårete smil om kjeften, 8% irriterer seg over rævva nettsidedesign på PC. Endret 10. desember 2014 av hekatombe Lenke til kommentar
Yakamaru Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Så, de flere utallige millioner gamerne over hele planeten teller ikke? Selvfølgelig vil det være flere mainstreamere enn gamere/designere/artister. Men å ignorere dem vil koste dyrt. Veldig dyrt. Er som Windows 8 lanseringen for desktops gikk; Ikke noe bra OS for desktop brukere. Lenke til kommentar
hrvojek Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 For å konsumere innhold, er mobile enheter kjempefine, men å bruke disse til å skape innhold, så lønner det seg å bruke datamaskiner da de sørger for mer ergonomi. Jo det er jeg enig i. Derfor har jeg en stasjonær til alt av photoshop arbeid og andre tyngre oppgaver mens en samsung galaxy note nettbrett gjør susen på enkle kontoroppg aver og studier. Lapptoppen ble parkert. For meg fungerer det utmerket. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Har både mobil og nettbrett, men bruker ingen av dem hjemme. Der blir PC'en brukt uansett hva jeg gjør, bedre med en 27" skjerm enn et 10" nettbrett. Bruker ellers mobilen lite til å ringe med i hjemmet. Lenke til kommentar
jøkul ptro Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Kunne ikke falle meg inn å skulle gjøre telefonen min tilgjengelig på nett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå