Øystein.F. Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Aktive fans vann fram i å få Suikoden I og II lansert på PSN.Fanrørsle fekk viljen sin Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Er ikke annet å si enn at det var på tide! Suikoden var de beste rollespilene på PS1 ved siden av Final Fantasy og Breath of Fire. Kan ikke anbefales nok hvis man liker sjangeren. Det gjelder spesielt toeren, men eneren er nesten like god og siden det er en indirekte forbindelse med historiene og man kan laste opp savegamet sitt til toeren for visse endringer, anbefaler jeg å spille den først. Lenke til kommentar
Starfjord Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Suikoden 1 er fortsatt mitt favoritt-spill igjennom tidene! Blir kjøp fra meg! ^^ Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Suikoden 1 har vært lenge tilgjengelig i Usa. Var en av de første Playstation 1 spillene jeg kjøpte når jeg lagde us kontoen min 4-5 år siden Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Både 1 og 2 skal visst komme ut på europeisk PSN. http://uk-blog.konami-europe.com/2014/12/08/suikoden-i-ii-heads-to-psn-european-release-next-month/ Lenke til kommentar
Efreeti Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Akkurat som Castlevania: Symphony of the Night. På US PSN i 2007, på EU PSN i 2012... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå