skauern89 Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Hei! Jeg har flyttet inn i en ny leilighet hvor jeg og utleier deler samme internet, men vi har to forskjellige nettverksruter. jeg har en Airport som er satt i brige slik at jeg får mitt eget trådløstnett, men opplever en del problemer. nette faller hele tiden ut og jeg må skru nettverkskortet av og på for at jeg skal få nett igjen. har noen en løsning på dette problemet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Hvilken internettleverandør har du? Høres ut som om du har bare modem fra din leverandør, og når du har satt Airport i Bridge, får du bare de antall IP-adresser som ISP deler ut + at de er public. Dersom du har for eks et kabelmodem fra CD eller andre, eller en fiberconverter til IP, MÅ du ha en router med NAT og FW bak denne, og bygge opp nettet ditt derfra. Lenke til kommentar
skauern89 Skrevet 10. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2014 Hvilken internettleverandør har du? Høres ut som om du har bare modem fra din leverandør, og når du har satt Airport i Bridge, får du bare de antall IP-adresser som ISP deler ut + at de er public. Dersom du har for eks et kabelmodem fra CD eller andre, eller en fiberconverter til IP, MÅ du ha en router med NAT og FW bak denne, og bygge opp nettet ditt derfra. Utleieren har Get med Getbox Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Hvilken Getbox? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå