Gå til innhold

Testere til android app

ghotti

Anbefalte innlegg

Hei,

Vi er tre venner som har laget en android applikasjon som nærmer seg release(hvert fall en slags beta release). Appen har vært i lukket beta noen måneder nå med ca 25 personer. Vårt ønske er flere testere for å teste belastning på server, og selvsagt å få tilbakemeldinger fra brukere.

Jeg er ny på dette forumet og har ikke helt oversikten over hvilke regler som er praktisert her. Ut fra reglene kan det anses som reklame hvis jeg linker til den lukkede google+ gruppen som man må være medlem av for å få tilgang til appen.

Jeg spør før jeg poster linken eller gir noe mer informasjon om appen vår. Er det ok at jeg poster linken og forteller om appen her?

Endret av ghotti
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Regner med at det er gratis og delta i beta testingen, så ser jeg ingen grunn til at forumet her ikke skulle tillate det, har vært flere tråder her hvor andre har etterspurt det samme uten at de fikk noen reaksjoner fra "ledelsen", som jeg har fått med meg ihvertfall.

Takk for svar:)

Appen vil være gratis både i beta og release-versjon, og uten reklame så lenge det lar seg gjøre.

Lager nytt innlegg om appen om en uke.

Lenke til kommentar

klar til å teste :)

hva går den ut på, spill?

Hei, veldig kjekt at du vil teste:)

Appen passer veldig godt for de som liker å spille samme med venner online.

Du poster en aktivitet(som vi har valgt å kalle det), hvor du legger inn hvilke spill du er interessert i spille og til hvilken tid, da vil alle vennene dine som har appen få opp en notification, vennene dine kan da enkelt trykke join hvis de er gira/det passer.

Hvis du i tillegg spiller steam spill vil du ha enda bedre nytte av appen, du kan sjekke om venner er online på steam via app vår(uavhengig om de har appen vår eller ikke).

Appen er fortsatt i lukket beta, slik at du må melde deg inn i communitiet på google+ for å kunne delta.

Hvis du sender en join request skal jeg akseptere deg kjapt.

Link til gruppen: https://plus.google.com/u/0/communities/102711879487734549234

Jeg anbefaler deg å få med noen venner for å få mest mulig ut av appen vår:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...