Bjørn Rossland Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 -- ONCE UPON A TIME -- Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Bjørn Rossland Skrevet 10. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2014 Gløymde å nevna noko om lys. Lyssetting er gjort med to YN-560 Mark3 Speedlites og remote trigger. Her er den ene satt på bildets v side - ganske langt i fra for å kantbelyse modellens høyre side, samt gi litt liv og struktur i håret. På bildets høyre side står en stor Octa på stativ som er vinklet litt nedover for å både belyse modellen og å gi litt liv til mosebunnen under og i forkant av bildet. Beautydishen brukt på venstre side er temmelig direktiv og gir et skarpere lys en Octaen. Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Fantastisk flott! Vakkert! Lenke til kommentar
Svampebob_1 Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Hvorfor i alle dager har modellen klær på seg? ;-) Nydelig bilde! :-) Lenke til kommentar
Bjørn Rossland Skrevet 10. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2014 Hvorfor i alle dager har modellen klær på seg? ;-) Nydelig bilde! :-) ***ler**** Jeg kledde av henne litt senere. Men hadde et følt behov for å være "tekkelig" Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Dette er det beste bildet jeg har sett fra deg, flotte kontraster, ser langt mere planlagt og beder ut enn de som bare er nakne for å være naken. (Har ingen ting mot nakne damer , liker det) Det eneste som jeg syntes forstyrrer litt, eller tar oppmerksomheten vekk fra hovedmotivet er det uskarpe i bildet. Men dette er vel en smaksak. Lenke til kommentar
Bjørn Rossland Skrevet 11. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2014 Hmmmmm ingen modeller er "naken, bare for å være naken" - like lite som en modell har "klær bare for å ha klær". Jeg kan gi deg eksempelet at mange av mine nude-shots er langt mer populære i Tyskland en i Norge. Flere av dem er plukket ut i det kurerte galleriet av STERN's redaktører. De ser på bildene proffesjonellt - ikke med Askeladden øyne - som synest å prege noen av de Norske hobbykritikerene. Hva du liker - er en annen sak. For å sitere Helmut Newton: ?I hate good taste. It's the worst thing that can happen to a creative person.? - Jeg kunne ikke vert mer enig. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Hmmmmm ingen modeller er "naken, bare for å være naken" - like lite som en modell har "klær bare for å ha klær". Jeg kan gi deg eksempelet at mange av mine nude-shots er langt mer populære i Tyskland en i Norge. Flere av dem er plukket ut i det kurerte galleriet av STERN's redaktører. De ser på bildene proffesjonellt - ikke med Askeladden øyne - som synest å prege noen av de Norske hobbykritikerene. Hva du liker - er en annen sak. For å sitere Helmut Newton: ?I hate good taste. It's the worst thing that can happen to a creative person.? - Jeg kunne ikke vert mer enig. Føler meg ikke som noe Askeladd, min oppriktig mening er at JEG syntes dette var ditt beste bilde. Så for tyskere og andre mene hva de vil! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg