Ovidia2 Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 After the show.... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Hei, TCL Photography. Teaterskuespillere og modeller har ofte en tøff hverdag, med beinhard disiplin og krav om å yte 135% uansett dagsform, og først når "teppet går ned" for siste gang, er det lov å være "seg selv" igjen. Kvinnen på bildet er sannsynligvis lettet over at show'et eller session'en er over, og jeg synes valg av s/h, god skarphet og kraftig kontrast har bidratt t il å gi bildet skikkelig "nerve" ! Vennlig hilsen Albert. 1 Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Gode kontraster og dynamikk i bildet. Teknisk veeeldig godt - s/h er noe du absolutt behersker ( og har stor glede og forståelse av ), det viser du oss gang på gang -bjarte. 2 Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Teknisk godt utført bilde av ei som tar av seg fasaden og skal gå tilbake til sitt sanne jeg. Må bare henge meg på Albert & Bjarte. Dette med og ha en fasade, er et utbredt fenomen, og jeg tror kanskje mange haddde hatt godt av og finne tilbake til seg selv. Så, av med sminken (les fasaden) og bli deg selv...... Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 10. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2014 Hjertelig takk Albert, Olav Bjarte og Pentaxen for de hyggelige tilbakemeldingene. Jo medaljen har også en bakside.. ikke alltid like lett å vise den. men i bildene kan vi jo fortelle den historilen... Hilsen Tove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg