bubba477 Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 (endret) Må si det er mye trøbbel med Get. Ble tvangsbyttet over fra Telag for en stund siden, bor i Agder og har fiber. Telag hadde sine trøblete sider, når sentralen gikk ned så ble den nede en stund, det skjedde dog ikke så altfor ofte. Kundeservicen der var litt lokalkjent så man fikk som regel sagt ifra når det var noe. Med Get er det ofte slik at en i en time eller halvannen kun kan komme inn på enkelte sider veldig sakte. Eller så stopper ofte nettet opp uten at man får den gule varseltrekanten. Mener de har en form for DNS feil som aldri blir fikset. Dette skjer ganske ofte. Det eneste rådet kundeservicen deres er i stand til å gi er å trekke ut kontakten og vente i 30 sekunder. Universalsvaret deres. Bruker du Get box II.? Nei, sitter på fiber med et huawei hg8245t modem eller hva en skal kalle det. Har kun nett, ikke tv fra Get. Hvordan fikk du til det? Sitter også i Agder, med TelAg/Get med Huawei fibermodem. Og kontaktet de for bare noen uker siden og ville si opp TV, men beholde internett. Men det gikk ikke fikk jeg til svar. Viser til mottatt e-post, For å være kunde hos Get og ha bredbånd, er det en forutsetning med et TV-produkt. Å ha kun internett er dessverre derfor ikke mulig, beklager det. Ha en fin uke videre! Dette er en 6 år gammel avtale vi hadde med Telag før de ble Get. Ring Telag på 09812 og spør supporten der, det er visst de som har mest med fiber å gjøre innenfor Get. Get support er ubrukelig. Endret 11. desember 2014 av bubba477 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå